Mistä nettikaupasta kivoja vaatteita 134/140 kokoa käyttävälle pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minäkin ottaisin mielelläni vinkkeja sen kokoisista kivoista poikien vaatteista. Juuri eilen käytiin ne perus ketjuliikkeet läpi ja kovin lahjaksi jäi saalis..... Meillä kun tän kokoisia käyttää vasta 7v täyttävä, niin ne bändipaidat ja kirjailufarkut eivät oikein iske.

Nextiltä olen löytänyt kivoja vaatteita omalle pojalle, maksu luottokortilla ja paketti tulee nopeasti. Tyyriimpi sivusto on KidsBrandStore, ulkoilu- ja liikuntavaatetta olen tilannut mm. BudgetSportilta ja Stadiumilta.

Jotain jo löysin kun googletin. Poitsu halus eka kertaa elämässään itte valita vaatteita (ei oo aiemmin osoittanu mitään mielenkiintoa vaatteita kohtaan, on pukenu kaiken mitä eteen antaa). Tälläiset ehdittiin shoppailla jo, vielä pitäisi jostain lisää. Laitan linkit kun tässä ketjussa joku muukin oli kiinnostunu saman koon vaatteista.

Pitk

Pitk

Poikien paidat | Lastenvaatteet Pikku Mineasta

poikien värikäs paita | Lastenvaatteet Pikku Mineasta

http://www.peppiinashop.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=2124

http://www.peppiinashop.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=2126

[QUOTE="Piipi";26859684]Nextiltä olen löytänyt kivoja vaatteita omalle pojalle, maksu luottokortilla ja paketti tulee nopeasti. Tyyriimpi sivusto on KidsBrandStore, ulkoilu- ja liikuntavaatetta olen tilannut mm. BudgetSportilta ja Stadiumilta.[/QUOTE]

Voiko sielä maksaa myös mastercardilla? Siis ei varsinaisella luottokortilla (visalla siis). Kun mulla ei oo periaatesyistä luottokorttia enkä halua ottaakaan.

Voiko sielä maksaa myös mastercardilla? Siis ei varsinaisella luottokortilla (visalla siis). Kun mulla ei oo periaatesyistä luottokorttia enkä halua ottaakaan.

Allaoleva kopioitu suoraan Nextin sivulta eli jos sulla pelkkä debit kortti, niin et voi tietenkään maksaa sillä...

"We currently accept the following credit and debit cards Visa; Mastercard; Diners; American Express; Carte Blancaire & Carte Bleue."

Kiva on aina suhteellista... Polarn och pyret, kuopus ovat ainakin omalla tarkistuslistalla. Jälkikasvu ainakin on tykästynyt moloon, geggamojaan ja ubangiin

No, mulle kiva poikien vaate= ei pääkalloja, ei kokomustaa tai muita synkkiä värejä, ei bändipaitoja, superman- tai mitään vastaavia printtipaitoja. Näitähän ne melkein pelkästään on jos meet tuota kokoa hakemaan jostain vaatekaupasta. Esim hm:n, LIndexin yms mallistot vaihtuu kun siirtyy kokoon 134 ja niistä isojen vaatteista en pahemmin oo kivoja löytäny.
Siis vaatteessa pitää olla väriä mutta ei liikaa.

Yhteistyössä