Mistä "nuorekkaat" farkut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierastus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierastus"

Vieras
En ole ostanu farkkuja herranaikoihin...ainkaan muualta kuin tyyliin cittarista.
Nyt olen saanut 15kg painosta pois ja haluisin ostaa jotkut semmoset ihanat :) Istuvat ja muodikkaat.
Tänään kävin kokeilemassa espritin farkkuja ja ne oli melko hyvät, mutta yli 80e...Maksaako ne tosiaan niin paljon?!?

Itse ostan farkkuni JC:ltä, sieltä löytyy monen hintaista ja saa aika hyvin palvelua. En tiedä muista farkkuliikkeistä, mutta JC:llä kuuluu lahkeiden lyhennys samaan hintaan.

hinnoista vielä, kävin juuri Tampereella JC outletissa ja siellä oli halvimmat farkut 10e. Löysin itselleni sopivat -50% ja hinta taisi olla 45e. Edelliset sieltä ostamani taisivat olla 35e.

t. kakkonen

Täytyy käydä katsomassa tuo jc. Oon budjetoinu jotain 50e luokkaa niihin.
Tykkään ite suorista lahkeista, mutta nykyään näkee niitä kapeita...onko suorat ihan out?
Tosiaan tuntuu nyt hyvälle ja haluan semmoset istuvat (lue: tiukat) :)

Ei kai niiden ihan pillit tarvitse olla... mutta kannattaa kokeilla monenlaisia malleja että löytyy se mikä sopii sun kropallesi parhaiten.

Ja nykyisin melkein kaikki farkut on stretch-farkkuja eli niiden pitää olla todella tiukat kaupassa. Muuten löystyvät liian isoiksi eivätkä näytä hyvältä. Oon itse tehnyt pari kertaa sen virheen ja sitten harmittaa kun parin päivän päästä housut vaan pyörii päällä ja lököttää pepusta. :/

Yhteistyössä