Mistä nuorempi nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikko 1966
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mikko 1966

Vieras
Olen viisissäkymmenissä oleva erittäin nuorekas ja hyvinsäilynyt mies ja tästä syystä haussa kumppaniksi noin 30 vuias hyväkroppainen ja kauniskasvoinen nainen. Minulle kuuluu nuorempi kaunis nainen!

On muuten oikeasti yllättävän yleistä, miten moni mies elää sellaisessa nuorekkuuden harhassa. Siis kuvittelevat olevansa vähintään 10 vuotta nuorekkaampia (sekä ulkonäöltä että muuten) kuin muut.
Harvoin oikeasti ovat.

• Tykkää
Reactions: Softy
Ap taitaa olla peräkamarin poika...
Peräkammarin pojathan on hyvin säilyneitä, kun ei niitä o käytetty kovin paljoa.

En mä kyllä jaksais kolmekymppisen kanssa.
Toisekseen on suuri riski, että kolmekymppisellä biologinen kellokin tikittää ja sitä mä en ainakaan jaksais.
Kolmanneks, sen ikäinen pitäis viel jaksaa kouluttaa kumppaniksi viiskymppiselle ja se on sit jo todella raskasta.

Miksi vaivautua kun maa on täynnä vetäviä, lapsensa tehneitä +40 naisia?

Peräkammarin pojathan on hyvin säilyneitä, kun ei niitä o käytetty kovin paljoa.

En mä kyllä jaksais kolmekymppisen kanssa.
Toisekseen on suuri riski, että kolmekymppisellä biologinen kellokin tikittää ja sitä mä en ainakaan jaksais.
Kolmanneks, sen ikäinen pitäis viel jaksaa kouluttaa kumppaniksi viiskymppiselle ja se on sit jo todella raskasta.

Miksi vaivautua kun maa on täynnä vetäviä, lapsensa tehneitä +40 naisia?
Niin. Mä lähinnä ajattelin, ettei kukaan oikeasti hyvä viisikymppinen oo noin käsi naisten suhteen...

No hyvä, että katsot 3-kymppisiä, etkä alle 2-kymppisiä nuoria neitoja.
Yhdyn edellisten mielipiteeseen ja karkeasti yleistäen, kun olen noita 5-kymppisiä kollegoitani joutunut väkisinkin tarkkailemaan. Mitä nuorempi, sen parempi. Jotenkin kornia. o_O

Yhteistyössä