Mistä oikein alottaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Harmaa"

Vieras
Mun mies on haukkunut mua lihavaksi vaikka laihtunut 15 kg, vielä on 20 kg pudottamatta, mutta oon sortunut syömään, en kehtaa mennä enään kuntosalillekkaan ku ajattelen et siä ihmiset nauraa. Oon katsonut vuoden takasia kuvia, kuinka iso olin sillon ja nyt pienempi aika paljonkin. Olin sillo vaatekoossa 48 ja nyt 42, kävin kuntosalilla 3 kertaa viikossa, olo oli mitä mainioin. Mut taas on sortunu herkkuihin, miks mies haukkuu mua, oon itkeny sille silmät punasina että ymmärrätkö kuinka toi sattuu ja oon kuitenkin jo pienentynyt. Kerran kännissä sano että pelkää jotain, mitä. Voi herranjumala. En mää sitä jätä vaikka laihtusin vieläkin 15 kg. Mies on itsekkin lihonut 20 kg meidän 7 v seurustelun aikana :/

Kyllä puntarin mukaan olen 20 kg ylipainonen. Ehkä sali on niin muokannut kroppaa että mahdun 42 housuihin, vielä. Mutta ei oo tarkotus lähtee ylöspäin tästä enään. Enhän kuitenkaan ole kuin 174 cm pitkä, vaatekoko ollut aina 38.

No mitä sinä siitä suhteesta saat, muuta kuin haukkuja ja satuttamista? Varsinkin jos mies on itse lyllerö?
Kyllä valmistautuisin nostamaan kytkintä, perusteellisen keskustelun jälkeen.

• Tykkää
Reactions: astrolabe