Mistä olette löytäneet kivoja kutsukortteja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lapsen synttärit lähestyy ja kutsukortit ajattelin askarrella itse. Mistä löytäisin kivoja valmiita pohjia netistä? Perhekerhon sivuilta joo, mutta ne ei nyt oikeen houkuta... Ei voi mitään, mutta en vaan pysty sieltä kortteja tulostamaan kaiken sen jälkeen mitä lehdistä olen lukenut. Ehkä typerää, mutta näin kuitenkin nyt ajattelen. Mistä muualta siis voisin jotain löytää. googlella en löytänyt mitään kivaa. (ennen kuin joku kommentoi, että KVG)

Mitä juttuja siitä perhekerhosta on ollut? *ihan pihalla*

Minä olen tehnyt aina itse, valinnut jonkun kivan kuvan lapsesta ja sitten lisännyt vaan vapaamuotoisen kutsun.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Minä olen tehnyt aina itse, valinnut jonkun kivan kuvan lapsesta ja sitten lisännyt vaan vapaamuotoisen kutsun.

No ihminen näiden sivujen takana on sama kuin pääepäilty siinä Ulvilan perhesurmassa. Nainen, jonka epäillään kylmäverisesti tappaneen miehensä lapsen katsellessa vieressä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

No ihminen näiden sivujen takana on sama kuin pääepäilty siinä Ulvilan perhesurmassa. Nainen, jonka epäillään kylmäverisesti tappaneen miehensä lapsen katsellessa vieressä.

Selvä, nyt ymmärrän.

Yhteistyössä