Mistä olette löytäneet lastenhoitajan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Mistä olet löytänyt lapsellesi satunnaisen hoitajan? :)

Olen yrittänyt löytää lapsilleni (3 ja 6.v.) satunnaista hoitajaa, mutta mistään ei tunnu löytyvän. :(
Meillä ei ole ketään sukulaista tai naapuria tms. jonka voisi palkata. Isovanhempia ei kiinnosta.
Palkkasimme kerran hoitajan MLL:sta, mutta kokemus oli hyvin, hyvin huono.

Onko muita tahoja mistä voisi palkata luotettavan hoitajan?

Väestöliitto. Minä olen käyttänyt monta vuotta, ei verrattavissa mitenkään MLL:n teinihoitajiin. Voit jättää lapset ilman että tarvitsee olla sydän syrjällään huolesta.

Mulla on ollu monta hoitajaa mll:ltä kahdessa eri kaupungissa ja kaikki on ollu kivoja, vastuuntuntoisia ihmisiä joille on voinu ja oonki soittanu uudestaan kun on ollu tarvis lastenhoitajalle :) Ja siis näistä yksi vainen on ollu teini joka myös oli tosi hyvä ja mukava hoitaja. Sitte on ollu eläkkeellä olevia päiväkodintätejä pari jotka tekee keikkaa mll:lle ja pari parikymppistä opiskelijaa jotka minä ainaki luen aikuisiksi.
Ihmeen paljon huonoja kokemuksia täältä palstalta lukee noista :O

[QUOTE="miu";23396967]Mulla on ollu monta hoitajaa mll:ltä kahdessa eri kaupungissa ja kaikki on ollu kivoja, vastuuntuntoisia ihmisiä joille on voinu ja oonki soittanu uudestaan kun on ollu tarvis lastenhoitajalle :) Ja siis näistä yksi vainen on ollu teini joka myös oli tosi hyvä ja mukava hoitaja. Sitte on ollu eläkkeellä olevia päiväkodintätejä pari jotka tekee keikkaa mll:lle ja pari parikymppistä opiskelijaa jotka minä ainaki luen aikuisiksi.
Ihmeen paljon huonoja kokemuksia täältä palstalta lukee noista :O[/QUOTE]

Mulla ei heistä ole henkilökohtaista kokemusta mutta en vaan koskaan ole heiltä hoitajaa saanut. Ensimmäisen kerran tarvitsin muutamaksi tunniksi kun lapset olivat 2 ja 1 vuotiaat kaksoset. Sanoivat että heillä on niin nuoria tai sitten vanhoja että eivät mielellään ota noin haasteellista keikkaa vastaan. Kehottivat siellä kysymään Väestöliitosta.

Nykyään lapset ovat 6 ja 5 ja useasti olen Väestöliittoa käyttänyt ja aina on hoitaja järjestynyt. Ovat yleensä päiväkodissa töissä.

Tytön entinen perhepäivähoitaja hoitaa ihan mielellään aina kun tarvitsemme. On sosiaalikasvattaja ja yksinhuoltaja. Oma lapsi on sillä jo teini-ikäinen ja molemmat odottaa innolla aina tyttöämme kylään.

[QUOTE="vieras";23397094]NNKY eli nuorten naisten kristillinen yhdistys[/QUOTE]

minkähintasta nnky:llä on, ja miten ne hinnoittele, jok tuntitaksako? matkakulut? mistä saisi koko viikonlopuksi hoitajan?

Yhteistyössä