Mistä olette tilanneet valokuvien paperiversioita ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaana

Vieras
On tullu reilu vuosi kuvailtua digikameralla ja pitäis saada kuvista paperiversioita. Ei viitsi itse alkaa tulostella kun niitä tulis yli 100 kpl. Olen tutkiskellut eri yritysten vaihtoehtoja ja tarkemmin tutustuin s-kanavan kuvapalveluun ja Ifoloriin. Molemmissa kuvien "siirto" omalta koneeltani sinne tilausohjelmaan on ihan toivottoman hidasta, luovutin molemmissa kesken. Mitä kautta olette tilanneet kuvia ? Tympii tuommoinen että ensin odotat ikuisuuden siirtoa ja sitten vielä käyt kuvat uudelleen läpi kun osasta kuvia tulis useampia kappaleita. Miten ne sitten toimii ne esim. valokuvaamoissa olevat ns. kuvakioskit ? Miten jos vien esim. cd:n valokuvaamoon niin entä jos osasta kuvia haluan useamman kpl ? Tai jos lähettäisin Prismasta cd:n kuvapussissa kuvalabraan niin entä tuo useamman kuvan tilaaminen samasta kuvasta ? Minkälaatuisia on olleet kuvat noissa em. firmoissa ? Kertokaa kokemuksia.

Mie tilasin extrafilmiltä tässä viime viikolla, oli koodi jolla sai 50 kuvaa ilmaiseksi. Mut ne on ihan ÄLYTTÖMÄN hitaita siirtää ne kuvat sinne. Mie siirsin 150 kuvaa kerralla niin meni 6 tuntia!!! ja siis kun sinne pitää kansioittain siirtää ne ja yhdessä kansiossa oli tuon verran. Sit vielä muut kansiot niin niitä kuvia tuli yhteensä 450. Monta päivää meni mut eipä tässä ole muuta kuin aikaa ootellessa että vauva syntyy. Todellakin suosittelen jotai muuta kautta teettää ne.

mä oon teettäny aina ifolorilta semmoset 200-300 kerralla (n.kolme kertaa vuodessa) ja se on ihan äly hidasta hommaa toi kuvien siirto, nopeimmin varmasti saat jos meet johku liikkeeseen muistikortin kaa ja sieltä tilaat

Mä olen menny sellaseen kaupassa olevaan kuvakioskiin sen muistikortin kanssa ja tilannu sieltä kautta. Laataminen kestää vaihtelevasta pisin aika on tainnu olla n.15min sitten sieltä pystyy valkkaa mitä kuvia haluaa ja montako ja on ollut nopee toimitus kaksi päivää on yksi kerta menny. Nytkin pitäisi mennä tilamaan.

Yhteistyössä