Mistä ostatte rintaliivit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Nyt on alkanut ärsyttää tämä huono tarjonta. Mulla on kotiäidin tulot, joilla ei ostella oikeastaan mitään itselle. Eletään miehen palkalla. Nyt pitäisi saada ostettua muutamat uudet rintaliivit, oon kituutellut jo vuoden verran kaiken maailman epäsopivilla liiveillä. Koko noin 75C. Lindexin/kappahlin liivit hankaa joko olkapäät taikka kainaloiden aluset vereslihalle. Muilla samaa ongelmaa?? H&M:ltä löytyy harvoin kokoa. Kumma kyllä taitaa olla heillä vain pienirintaisille liivejä (a ja b kupit). :0 Liiviliikkeistä ei ole varaa käydä ostamasta. Citymarketista löydän vain huonoja malleja, joiden olkaimet on ihan naruja, tai sitten joudun tyytymään tylsiin triumpheihin TAAS, joista pienet kuminauhat katkeaa jo kuukaudessa....

Mihin kauppaan menen, mistä löytyy jotain??

Mä tykkään näistä. Mukavat päällä.
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=553079&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=12653&compartmentId=13154&categoryId=13170

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=264676&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=12653&compartmentId=13154&categoryId=13170

Sulla on väärä koko kun noi hankaa. En usko että johtuu siitä että on ostettu Lindexistä. Joko liian pieni kuppikoko tai ympärysmitta ja ne olkaimet liian kireällä.

Alkuperäinen kirjoittaja hep:
Sulla on väärä koko kun noi hankaa. En usko että johtuu siitä että on ostettu Lindexistä. Joko liian pieni kuppikoko tai ympärysmitta ja ne olkaimet liian kireällä.

Oiskohan? :/ Raskausaikana rinnat tietysti muuttui ja sitten maito nousi ja rinnat venyi, laihduin ym... luulisin nyt kuitenkin koon olevan oikea... Mun mielestä ne lindexin liivit on niin kauhean karkeita jotenkin... ?

Mä ostin viimeksi Seppälästä pari viikkoa sitten ja olen kyllä tykännyt kovasti. On hyvin istuvat ja kauniitkin. Lisäksi olivat myös halvat, kun sai ota 3, maksa 2 -tarjouksessa.

Ei välttämättä ole väärä koko, minulle ei passaa esim. mitkään henkkamaukan liivit, eivät vaan istu vaikka olisi kuinka oikea koko..

Itse tykkään Espritin liiveistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Oiskohan? :/ Raskausaikana rinnat tietysti muuttui ja sitten maito nousi ja rinnat venyi, laihduin ym... luulisin nyt kuitenkin koon olevan oikea... Mun mielestä ne lindexin liivit on niin kauhean karkeita jotenkin... ?

Mä käytän melkein pelkästään vaan Lindexiä eikä hankaa. Mulla oli muuten ennen raskautta koko 75A, raskauden jälkeen 75B ja nyt kun tyttö on 2v niin oon huomannut parhaaksi koon 80B eli kyllä ne vaan voi muuttua.

jossain kunnon liiviliikkeessä voisit pyytää myyjältä apua ja sit muka menisit kotiin vielä miettimään asiaa ;). saisit opastuksen ja sillä opastuksella sit ostaisit jostain halpiskaupasta liivit :D.

Ostan Changesta.
Kanta-asiakkaana saa alennusta, jo toisista liiveistä alkaa alennukset. eikä siellä nyt niin tuhottoman kallista muutenkaan ole, ihan kotiäidin tuloilla tissiliivini sieltä ostan. Tavan marketeista ei löydy tarpeeksi isolla kuppikoolla ja tarpeeksi pienellä ympärysmitalla.

Itse olen ekan raskauden (nyt kaksi lasta) jälkeen ostanut suurimman osan liiveistäni Change liikkeestä. Voi jestas kuinka ihanaa oli saada oikean kokoiset liivit päälle. Toki noiden liivien hinta on Lindexin hintoja korkeampi (sieltä ostin ennen ja joskus ihan suht hyviä sainkin, mutta nopeasti aina löystyivät ja alkoivat hingata). Raskauksien ja imetyksen jälkeen rinnat ovat suurentuneet ja en oikeastaan mistään löydä liivejä, paitsi Changestä, joissa ympärysmitta on pieni ja kuppi iso. Liivien laadusta myös plussaa, eivät venähdä ja löysty niin helpolla kuin esim Lindexin liivit.

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Itse olen ekan raskauden (nyt kaksi lasta) jälkeen ostanut suurimman osan liiveistäni Change liikkeestä. Voi jestas kuinka ihanaa oli saada oikean kokoiset liivit päälle. Toki noiden liivien hinta on Lindexin hintoja korkeampi (sieltä ostin ennen ja joskus ihan suht hyviä sainkin, mutta nopeasti aina löystyivät ja alkoivat hingata). Raskauksien ja imetyksen jälkeen rinnat ovat suurentuneet ja en oikeastaan mistään löydä liivejä, paitsi Changestä, joissa ympärysmitta on pieni ja kuppi iso. Liivien laadusta myös plussaa, eivät venähdä ja löysty niin helpolla kuin esim Lindexin liivit.

Sä kirjoitit mun puolesta =)

Niin, ehdottaisin, että säästät hetken aikaa ja sitten käyt liikkeessä jossa saat asiantuntevaa palvelua ja maksat kunnon liiveistä.
Mulla oli ennen raskauksia 75C, ekan jälkeen yritin noilla samoilla mitoilla mutta ehei, meni 85C. Nyt palautunut 80C tai sitten vastaavasti 85B menee.
Mutta mä en voi käydä ostaa "halpiksia" vaan mä satsaan kunnon liiveihin. Tulee hyvät ja miellyttävät pitää päällä.

changesta ostan.
tilasin myös netistä liivit,kun sattui löytyyn oikeaa kokoo. oisko liike ollut trinea.
changen liivit ei kyllä laadultaan oo mitkään parhaimmat,jos ei sitten osta tosi usein livejä..mielestäni ne veltostuu pidemmänpäälle.

joo ja tarttisin kunnon olkaimettomat liivit jotka tukee,mulla ei mitkään isot rinnat(ei pienetkään) mut tuntuu et olkaimetttomat ei pysy ylhäällä vaan valahtaa,ympärystä ei voi pienentää sit ei henki kulje kuppikoko on näissä a ja silti tuntuu isoilta.

Yhteistyössä