Mistä painajaiset johtuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sen verran valaisen asiaa että ukon kanssa on ollut pitkään jo ongelmia ja olemme miettineet eroa. Tällä hetkellä asiat on kuitenkin aika hyvin. Uneni oli pääpiirteissään tällainen: Minä halusin eron koska en luottanut mieheeni. Ukko ei halunnut erota mutta tulee kuitenkin seuraavana päivänä eropapereiden kanssa mun luo ja vaatii allekirjoitusta. Haluaa eron koska on menossa uudelleen naimisiin eikä häntä voida vihkiä kun on jo naimisissa mun kanssa. Yritän puhua asiasta veljelleni ja äidilleni mutta kumpikaan ei kuuntele. Ja tähän yleensä sit herään... Haluaisin vain ymmärtää mistä tällainen uni johtuu.

Mutta sinähän ihan selvästi ymmärrät, mistä uni johtuu. :) Olet epävarma ratkaisustasi ja tarvitset lisää aikaa työstääksesi sitä. Epäiletkö miestäsi jostain? Vai itseäsi?

Niin siis pelkäätkö, että asiat ei olekaan hyvin? Pelkäätkö, että mies kumminkin lähtee? Juttele vähän miehesi kanssa, kerrot, että näit pahaa unta. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Mutta sinähän ihan selvästi ymmärrät, mistä uni johtuu. :) Olet epävarma ratkaisustasi ja tarvitset lisää aikaa työstääksesi sitä. Epäiletkö miestäsi jostain? Vai itseäsi?

Olen epäillyt ukkoa jo kolme vuotta. Välillä on parempia kausia ja välillä menee todella huonosti. En osaa tehdä ratkaisua mihinkään suuntaan. Lapset painaa toisella puolella ja oma onni toisella puolella. Kumman valitsee? Ja sit ku nää helvetin painajaiset vielä sekoittaa pään niin soppa on valmis.

Pääasia, että päätät. Ja olet oikeasti sitä mieltä. Kannattaisi selvittää miehen kanssa, onko aihetta epälyksille. Ja kuten Sirkkis sanoi, kerro, että näit pahaa unta, siitä on helppo edetä.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Pääasia, että päätät. Ja olet oikeasti sitä mieltä. Kannattaisi selvittää miehen kanssa, onko aihetta epälyksille. Ja kuten Sirkkis sanoi, kerro, että näit pahaa unta, siitä on helppo edetä.

Ukolle jos sanon että näin pahaa unta niin vastaus on ainoastaan että se on vain unta... Ja aihetta on joskus ollut enemmänkin epäilyille mutta tällä hetkellä ei ole. Pelottaa vain koska se helvetti alkaa taas...

Epävarmuus on helvetillistä. Minusta on parempi tehdä joku päätös... ja jos tilanne muuttuu, toinen päätös. Mutta päättämättömyys on ikävä olotila.

Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Ukolle jos sanon että näin pahaa unta niin vastaus on ainoastaan että se on vain unta... Ja aihetta on joskus ollut enemmänkin epäilyille mutta tällä hetkellä ei ole. Pelottaa vain koska se helvetti alkaa taas...

Mutta siitähän on helppo alkaa änkätä, että vaikka uni onkin unta, jostain se johtuu. Ja että ihmettelet, miksi se saa aikaan sinussa näin vahvan raktion ja haluaisit puhua sen auki.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi sua epäilyttää?

Mä en usko, että vakavat epäilyt ois ihan syyttä, ellei epäilijä ole jotenkin vainoharhainen.

Taitaa mussa olla aimo annos sitä vainoharhaisuuttakin. :D
Kolme vuotta kun on epäillyt ja peännyt niin tulos on sit tässä. Ukko on jäänyt salailusta ja valehtelusta kiinni useamman kerran tässä kolmen vuoden aikana, siitä varmaan nämä jatkuvat epäilykset

Voisitteko auttaa minuakin? Olen alkanut näkemään miltei joka yö painajaista ja herännyt siihen.. viime yönä näin unta että kuolin sairaalaan.. Haluaisin kerrankin nukkua ihan rauhassa ja nähdä hyvää unta.. Minua hieman pelottaa nukahtaa mutta se helpottaa kun pääsee hellun kainaloon vaikka siihen meillä ei ikävä kyllä ole kovin paljoa tilaisuutta ehkä kerran tai pari viikossa.. Olen ressannut muutenki paljon asioita viimeaikoina ja itkenyt paljon niin voisiko se jotua jotenkin siitä?

Yhteistyössä