Mistä palvelusta kannattaa kuunnella musiikkia, paras maksullinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kääpä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kääpä"

Vieras
Rehellisesti, olen kääpä, vanhahko ja laiska. Entinen innokas musankuuntelija, silloin cd:n ja dc++:lla imutettujen biisien kultaisen aikakauden lapsonen, joka tippui kelkasta kun tuo laittomuudeksi julistettiin.

Nyt kysyisin teiltä että millä tavoin nykyään kannattaa musiikkia "hankkia", jos kaipaa arkeensa musaa mutta ei halua cd:tä ostaa?

Mikä palvelu on suosituin, edullisin, paras käytössä? Millä palvelulla saisi myös älypuhelimeensa musaa?

Saako jollain palvelulla biisit tallennettua koneelle vai vaatiiko esim nettiyhteyden kuunneltaessa ja netin kautta sitten kuunnellaan biisit?
Onko kuukausimaksullinen?

Kiitän suuresti, jos joku jaksaa vinkata, kaipaan musiikkia. :(

[QUOTE="kääpä";29831826]Rehellisesti, olen kääpä, vanhahko ja laiska. Entinen innokas musankuuntelija, silloin cd:n ja dc++:lla imutettujen biisien kultaisen aikakauden lapsonen, joka tippui kelkasta kun tuo laittomuudeksi julistettiin.

Nyt kysyisin teiltä että millä tavoin nykyään kannattaa musiikkia "hankkia", jos kaipaa arkeensa musaa mutta ei halua cd:tä ostaa?

Mikä palvelu on suosituin, edullisin, paras käytössä? Millä palvelulla saisi myös älypuhelimeensa musaa?

Saako jollain palvelulla biisit tallennettua koneelle vai vaatiiko esim nettiyhteyden kuunneltaessa ja netin kautta sitten kuunnellaan biisit?
Onko kuukausimaksullinen?

Kiitän suuresti, jos joku jaksaa vinkata, kaipaan musiikkia. :([/QUOTE]

Kuunteluun Spotify ja hankkimiseen MP3 download | MyFreeMp3.eu .

Kiitos vinkistäsi! :)

Latasin tuon Spotifyn, mutta ymmärsinköhän oikein että se olisi muka ilmainen? Onko tässä joku koira haudattuna? En löytänyt muuta infoa, kuin että olisi ilmainen tai sitten voi ottaa sellaisen maksullisen version.

Noh, kaipa se tässä selviää käytössä. Löytyi ainakin muutama lempparibiisi heti kuunteluun. :)

Onko tuo MyFreeMp3 ihan laillinen sivusto, eli sieltä saa ladata laillisesti koneelle musaa?
En halua että Fobba on aamulla mun oven takana. :D

[QUOTE="kääpä";29831953]Kiitos vinkistäsi! :)

Latasin tuon Spotifyn, mutta ymmärsinköhän oikein että se olisi muka ilmainen? Onko tässä joku koira haudattuna? En löytänyt muuta infoa, kuin että olisi ilmainen tai sitten voi ottaa sellaisen maksullisen version.

Noh, kaipa se tässä selviää käytössä. Löytyi ainakin muutama lempparibiisi heti kuunteluun. :)

Onko tuo MyFreeMp3 ihan laillinen sivusto, eli sieltä saa ladata laillisesti koneelle musaa?
En halua että Fobba on aamulla mun oven takana. :D[/QUOTE]

Maksuttomassa Spotifyssa on mainoksia ja heikompi äänenlaatu, maksullisessa ei mainoksia sekä parempi äänenlaatu, siinä nuo suurimmat erot. Enää ei ilmaisessa taida olla kuuntelun tuntirajoitustakaan.

Yhteistyössä