Mistä patterin eteen koristesuojus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wilma-73

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
3 570
0
36
Vai mikä liekään nimensä... :D

Joka tapauksessa, yläkertaan tulee ihan tavalliset patterit, ovat rumia kuin mitkä, ainakin ne mitä olen nähnyt. Niiden eteenhän ois mahdollista ostaa sellaiset suojukset, puuta taitavat olla. Jossain joskus nähnyt.

Mutta mistä sellaisia sais ostaa? Bauhausiin lauantaina, oisko siellä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 23:05 Footballers Wife kirjoitti:
http://home-garden.listings.ebay.co.uk/Heating-Cooling-Air_Radiator-Covers_W0QQsacatZ112566QQsocmdZListingItemList

LÖytyiskö tuolta sopivan kokoista ja muuten mieluista?

Minä kiitän linkistä vaikken kaivannutkaan alunperin.
Kivoja ja laitoin muistiin,jos tarvitsee joskus.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 23:05 Footballers Wife kirjoitti:
http://home-garden.listings.ebay.co.uk/Heating-Cooling-Air_Radiator-Covers_W0QQsacatZ112566QQsocmdZListingItemList

LÖytyiskö tuolta sopivan kokoista ja muuten mieluista?

Sori en ole huomannut vastausta...Just tuollaisia etsin...Mutta Suomesta toivoisin löytäväni kylläkin...

Täytyy vissiin mennä vankilasta tilaamaan...Antaa vaan tuo linkki että katsovat sieltä mallia....

Mutta kiitos linkistä, juuri tuon näköisiä kaipailen, valkoisia, hieman koristeellisia. :flower:

Olkaatten hyvä Wilma ja Micosa! :flower: =) Englannissa nuo patterinsuojukset on tosi yleisiä. Kyllä tuolta ebaysta voi huutaa suomestakin, katsoo vain ensin toimittaako myyjä ulkomaille. Toki mun on helppo sanoa, kun ukko on britti ja hoitelee meillä ulkomaan kaupankäynnin =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 10:29 Footballers Wife kirjoitti:
Olkaatten hyvä Wilma ja Micosa! :flower: =) Englannissa nuo patterinsuojukset on tosi yleisiä. Kyllä tuolta ebaysta voi huutaa suomestakin, katsoo vain ensin toimittaako myyjä ulkomaille. Toki mun on helppo sanoa, kun ukko on britti ja hoitelee meillä ulkomaan kaupankäynnin =)
just :headwall:

Yhteistyössä