Mistä penkki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ainomieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
täälä päin oli ihan jossain liikkeessä myynnissä sellanen, mut siinä oli vähä valurautaaki hinta oli 39 euro... en enää tiiä misä se oli ku menin polttaan sen lehden, mutta liike oli kauhajoella

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
täälä päin oli ihan jossain liikkeessä myynnissä sellanen, mut siinä oli vähä valurautaaki hinta oli 39 euro... en enää tiiä misä se oli ku menin polttaan sen lehden, mutta liike oli kauhajoella
Hmm.. Jos tulee uudestaan vastaan, voitko yrittää laittaa kaupan puh. numeron vaikka mulle, soitan sinne ja kysyn =)

No tämähän on kaunis. Mut hinta on melkein 500!?!
Tuvan_long_bench_10-095-10.jpg

Askolla oli semmoinen vanhan näköinen tumma penkki Clash, huono puoli on hinta joka on 625e :whistle: (en saanut linkitettyä kuvaa, mutta löytyy askon sivulta tuotteet/ ruokapöydät ja tuolit. =)

Meiltä saa täyspuisen pirttikaluston, huonokuntoisen tosin ja 70-luvulla vaaleansiniseksi maalatun ilmaiseksi jos haluaa, noutaa vaan pitäisi kun ei voida kuljettaa. Siitä voi käsistään kätevä hioa ja petsata tumman puun värisen...

Alkuperäinen kirjoittaja ankkis:
Meiltä saa täyspuisen pirttikaluston, huonokuntoisen tosin ja 70-luvulla vaaleansiniseksi maalatun ilmaiseksi jos haluaa, noutaa vaan pitäisi kun ei voida kuljettaa. Siitä voi käsistään kätevä hioa ja petsata tumman puun värisen...
Ei sulla olisi kuvaa? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Askolla oli semmoinen vanhan näköinen tumma penkki Clash, huono puoli on hinta joka on 625e :whistle: (en saanut linkitettyä kuvaa, mutta löytyy askon sivulta tuotteet/ ruokapöydät ja tuolit. =)

Ihana, mut en ajatellut noin paljoa panostaa rahallisesti siihen :)

mä laitan viestiätms jos jostain sätun näkemään sitä mainosta vielä :) meen tänäänkäymään halpahallissa, siellä mun mielestäolis ainaki viimeks saman tyyppisiä penkkejä, katon josko niillä on vielä ja tuun laittaa hintaa sitte:)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Hmm.. Jos tulee uudestaan vastaan, voitko yrittää laittaa kaupan puh. numeron vaikka mulle, soitan sinne ja kysyn =)

sä varmaan tarkotat sitä jyskin puutarhapenkkiä, ne on ihan paskoja ja ei varmaan ap sellasta takoittanut...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:

sä varmaan tarkotat sitä jyskin puutarhapenkkiä, ne on ihan paskoja ja ei varmaan ap sellasta takoittanut...

Joo, sisäkäyttöön tulee:)

Honkkarissa oli joku tuon tapainen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Honkkarissa oli joku tuon tapainen.

Tämä oli ulos..

Yhteistyössä