Mistä pesupähkinät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toimiiko nuo pesupähkinät muka? Mä oon kahta eri sorttia joskus muinoin kokeillut, lopputulos ihan sama kuin olisi pelkällä vedellä pessyt. Äijän futiskamppeet haisi pesun jälkeen ihan yhtä paljon hielle kuin ennen pesua..

Mä ostin edullisempia ja toimi ihan yhtä hyvin kuin Samut. Lajike on aivan sama. Ostin halvimpia netistä, eli Biona

http://www.biona.tv/Suomi/pesupahkina.html

Joo, toimii ne. Kuulemma Savon Sanomissa oli ollut testitulos, jonka mukaan pesupähkinät päihitti pesutuloksellaan kaupan teolliset aineet. Kun en lukenut juttua, en tiedä oliko luokittelijana raati vai joku testaustulos.

Alkuperäinen kirjoittaja zim:
Toimiiko nuo pesupähkinät muka? Mä oon kahta eri sorttia joskus muinoin kokeillut, lopputulos ihan sama kuin olisi pelkällä vedellä pessyt. Äijän futiskamppeet haisi pesun jälkeen ihan yhtä paljon hielle kuin ennen pesua..

meillä ainakin lähtee vauvan kakkavaipat puhtaaksi siinä missä hikipaidatkin. tietty sellaiset tahrat jotka ei lähe kaupan pesuaineillakaan, ei lähde kuin sappisaippualla.

Kippis, en ostaisi halvinta. mulle on tullut vastaan sellasia pieniä kökkänöitä joissa oli hitosti roskia mukana eikä ne puhdistanut mitään. Samut on meillä toimineet parhaiten. on isoja, roskattomia ja riittoisia.p

SAMU on merkki täälläkin! Googlaa niin löydät myyjiä. Mä haen luontaistuotekaupasta.
Tahrat sappisaippualla.

Toimivat 40 asteesta lähtien, eli villapesuun kannattaa tehdä niistä erillsitä pesuaineliosta ellei osta villanpesuainetta.

Samu on Saksalainen brändi! Se mikä on hyvä niissä on geneettinen alkuperä. Ne kun ovat Sapindus Mukorossi eikä Trifoliatus, joka on eri kasvi. Muitakin Mukorosseja saa Suomesta paljon. Ja halvemmalla kuin Samut. Esim Garuda-kauppa myy niitä hyvään hintaan paremmmilla pesupusseilla...ehkä sillä pussilla ei nyt niin väliä...