Mistä pienikokoinen kylvetettävä vauvanukke 1,5 vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vauvanukkea etsimässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vauvanukkea etsimässä

Vieras
Olen koittanut etsiä 1,5 vuotiaalleni vauvanukkea, jolla ei olisi pehmeää vartaloa, mutta huonolla menestyksellä. Olisin kuvitellut, että tällaisia löytyisi vaikka kuinka, mutta eipä ole tullut vastaan. Nukke saisi olla suht pienikokoinen, koska leikkijäkin on pieni. Osaisiko joku vinkata, että mistä tällaisen voisin ostaa?

Baby bornin eka vauvanukke, oisko nimi First.... Ei maksa kovin paljoa ja on ollut meillä kovassa käytössä 1-vuotiaasta asti. Olen nähnyt mm. Prismassa, BR-lelussa yms.

Prisma, Cittari, BR-lelut, Tarjoustalo ja pari paikallista lelukauppaa kierretty turhaan. :( Kaikissa nukeissa ikärajana ollut 3v tai sitten ovat olleet pehmeävartaloisia. Nuo 3v luokitellut nuket ovat sitten jo sen verran isojakin, etten senkään takia sellaista haluaisi. Oisko sitten vain huonoa tuuri, ettei parhaillaan hyllyssä ole ollut sopivia.

Alkuperäinen kirjoittaja baby born:
Baby bornin eka vauvanukke, oisko nimi First.... Ei maksa kovin paljoa ja on ollut meillä kovassa käytössä 1-vuotiaasta asti. Olen nähnyt mm. Prismassa, BR-lelussa yms.

Nimi oli My first baby born

http://www11.br-lelut.fi/Store?SuccTPL=BRG2_st06bTPL&area=BRFT&menu=&submenu=BBDUKKE&GroupId=BBDUKKE&PageNo=1&ProductId=617504

Sitä saa tarjouksesta vajaalla parilla kympillä.

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Kirpputorilta löytyy niitä vanhoja, muovisia, kestäviä nukkeja. Turha uusia ostaa, kun pienelle käy kuitenkin vähän nuhjuisempikin, kun ostaa kivat vaatteet.

Juu, minä löysin kirppikseltä vanhan muovisen nuken tytölle kylpynukeksi. On mieluinen ja maksoi vain 0,80? :) Meidänkin tyttö 1,5v. Tuollainen samanlainen nukke oli minulla itselläni pienenä. Sellaista kovaa ja kestävää materiaalia, hyvässä kunnossa.

Pitääpä vielä tuo my little baby born jostain etsiä. Jotenkin olin jäänyt käsitykseen, että kaikki ne pienimmille tarkoitetut baby bornit olisivat pehmeävartaloisia.

Kirppari olisi muten varteenotettava vaihtoehto, mutta kun täällä ei ole sellaisia jatkuvasti avoinna olevia kirppareita ja nukke pitäisi löytää nopeasti ennen vauvan syntymää, niin siksi tässä kohtaa ajattelin olevan helpointa etsiä uusi kaupasta.

Yhteistyössä