Mistä prinsessalle sänky?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28740498]http://lastenhuone.fi/catalog/product_info2.php?cPath=31_254&products_id=2752[/QUOTE]

Ei toimi linkki, mutta kohdasta huonekalut ja valaisimet ja sieltä juniorisängyt ja sivun alalaitaan.

Kiitos vastauksista! Netti ei nyt tänä suostu toimimaan, siis tietokone. Ja kännykällä en nyt pääse katsomaan noita ehdottamianne :(

Minkälaisen Chef on tehnyt? Jonkun ihanuuden mihin mun taidot ei riitä?

Toi vekenkalusteen on ihana! Sitä myy joku muukin nettikauppa. Onko kukaan nähnyt sitä missään liikkeessä koottuna? Tai tietääkö muuten onko tukeva?

Kidservicen on kanssa tosi kiva, mutta vain 140 cm pitkä.

[QUOTE="Aapee";28741667]Kiitos vastauksista! Netti ei nyt tänä suostu toimimaan, siis tietokone. Ja kännykällä en nyt pääse katsomaan noita ehdottamianne :(

Minkälaisen Chef on tehnyt? Jonkun ihanuuden mihin mun taidot ei riitä?[/QUOTE]

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa: Chef tuunaa Iltalehden nettisivuilla

Tuolta löytyy kuvat.

Ideana on siis ihan vaan tehdä linnanmuurit jo valmiiseen sänkyyn. Tuon pystyy toteuttamaan kerrossänkyyn, puoliparveen, tai ihan vaan vaikka sitten tavalliseen, ns. yhden lapsen sänkyyn.

Eikä ole vaikea tehdä.

Meidän likkaa ei voi laittaa parvisänkyyn vielä. Jos voisi, niin sinne alas tulisi leikkikoti. Mulla on toisella koneella netistä löydetty ihana samantyylinen kuva, jossa oli tehty parvisängyn alle minikoti, siis seinät, ikkunat, ovet yms.

• Tykkää
Reactions: chef
Tässä vaihtoehtoja

princessBed800x600.jpg
tumblr_llaxigN7ty1qhwym6o1_500.jpg
079.jpg

Yhteistyössä