Mistä saa sellaisen suojakalvon kannettavaan johon voi valita oman kuvan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gerbiilimum
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gerbiilimum

Vieras
Näin tänään yhdessä palaverissa jollain naisella sellaisen lasten kuvalla päällystetyn läppärin ja oli ihanan näköinen. Mulla on just yksi täydellisesti siihen sopiva kuva, mutta mistä sellaisen saa tilata? Joudun työn puolesta reissaamaan aika paljon ja olisi ihanaa jos lapset kulkisivat koko ajan mukana, isommin kuin ne lompakon tarrakuvat:)

Tuolta löydät juuri ne mitä etsit. Verkkokauppa.com on niin 90-lukua tähän verrattuna - DesignSkins®-suojakuoret kännyköihin, kannettaviin, tabletteihin ja paljon muuta - löydä oma tyylisi! sivuilla voit itse tuunata omilla kuvilla (tai vaihtoehtoisesti yli 2000 valmiista kuvasta valita) suojakuoret. Myös kaikki muutkin tuotteet kuin kannettavat, kännykät yms pienelektroniikka, eli pöydät, kappit, ovet yms. Aivan mieletön juttu ja itse tuunanneena voin suositella - hyvä laatu ja nopea toimitus sekä kaikenlisäksi erittäin helppoa itse tarroittaa - siihen ei todellakaan tarvita mitään Verkkokaupan poikia tarroja tekemään tai laiitamaan paikoille!!!

Huomautus vielä, että tuolla verklkokaupassa joutuu tuunattavan laitteen ostamaan heiltä, eikä sitä edes saa itse tuunata; en tiedä voiko käyttää omia kuviakaan..kokeile siis ihmeessä tuota DS:ää!

Suosittelen etsimään netistä ei-suomalaisen kaupan, joissa noita saa teettää. Oli kyseessä sitten hiustuotteet tai tarrat, nykyään lähestulkoon kaikki tulee halvemmaksi tilaamalla muualta kuin suomalaisesta puljusta.

Tsekkasin esim. yhden amerikkalaisen läppäriskini-lafkan, siellä asuksen kanteen tulevan tarran hinnaksi tuli konvertoituna hiukan yli 10€, siinä missä tuolla designskins.fi:ssä se oli 25€. Suosikaa ulkomaista!

Yhteistyössä