Mistä saa valkoisen joulukuusen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valkoinen joulu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valkoinen joulu

Vieras
Olen nähnyt esim. sokoksen näyteikkunassa muovisen valkoisen joulukuusen, mutta niitä ei sielä myyty! Mistä siis voin ostaa sellaisen? Onko joku törmännyt jossain? Koko voi olla 1,5 metristä ylös tai vähän alaspäin. :D

Näin Anttilassa viime viikolla, mutta en nyt muista oliko iso vai pöytäkokoinen.... Luulisi niitä tosiaan olevan ihan suurissa marketeissa yleisesti myynnissä.

Hei kiitos tuhannesti, arvastin et tähän palstaan voi luottaa!! Mainoksia on tullut kotiin ja niissä ei ole ollut. Kun ei ole autoa käytössä niin on vähän vaikee lähtee etsiin..Mutta suuntaan huomenna sitten vaikka cittariin! :D

Kodin 1:sestä saa kolmea kokoa mutta ainakin pääkaupunkiseudulla niitä isoimpia ei montaa ollut enää jäljellä, Espoossa oli enää näytekappale jäljellä ja Vantaalla oli enää 8 kappaletta, joista yksi lähti meidän mukaan :D

:p Makunsa kullakin. Mun mielestä valkoinen tekokuusi on jotenkin niin epäaitouden huipentuma, mutta mulle tavallinen muovikuusikin on yök, suorastaan säälittää allergikot, joilla ei ole kovasti vaihtoehtoja.

Meillä ei mahdu kuusta pirttiin, mutta kuusenoksia haetaan kyllä sisälle joulun tuoksua tuomaan.

Yhteistyössä