Mistä saan sellaisen patjan vauvalle, joka hälytä jos lapselle tulee joku hätä? Sekä pieni kokoinen pesukonene joka on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
vain vauvan vaateiden varteen, en halua mitään isoa ostaa, saako jostain netistä tilattua joku pienempi kokoinen pesukone? Ymmärsikö joku mikä patja mä tarkoitan? Esim. jos hengitys pysähty niin se hälytä, ainakin jossain luin että on sellainen. Varma nukkuminen onnistu äidin puolesta paremmin jos on sellainne patja:D. Kun muuten ole hysteerinen nukkumaan kun vauva pieni

[QUOTE="huaah";25957270]ota vauva viereesi nukkumaan, niin et tarvitse hysterisoida.[/QUOTE]

Se on aivan sama missä se vauva nukkuu!
Jos se hengitys pysähtyy, niin ei sille mitään voi. Vaikka olis mikä sireeni huutamassa, niin se on myöhäistä!

Kysyppä neuvolasta sellasta hälytintä. Se on semmonen lätkä joka pannaan lakanan alle siihe missä vauva on. Täytyy muistaa sammuttaa aina kun vauvan ottaa tai se alkaa huutaa. Ja se on kova ääni..Ainakin tutut sai neuvolasta lainaan.

[QUOTE="huaah";25957270]ota vauva viereesi nukkumaan, niin et tarvitse hysterisoida.[/QUOTE]
Eikö?

Tapahtuu kätkytkuolemia perhepedissäkin.

(ja tämän ei ole tarkoitus ketään säikytellä kuitenkaan)

[QUOTE="sasa";25957278]Jos se hengitys pysähtyy, niin ei sille mitään voi. Vaikka olis mikä sireeni huutamassa, niin se on myöhäistä![/QUOTE]
Luulisin, että jos elvytys pääsee alkamaan heti, niin mahdollisuus selvitä on suurempi.

Tai siis väitän tietäväni että näin on.

Voisiko muuten olla karumpaa puheenaihetta...ei :|

• Tykkää
Reactions: HuutoYössä
Miten sä voit lähteä jonnekin hiton Meksikoon viikoiksi ilman vauvaasi, jos oot noin huolissasi hänen hyvinvoinnistaan?! Uskomatonta.

Ja kyllä ne vauvan pyykit peseytyy ihan siinä samassa koneessa missä muutkin pyykit ja vieläpä yhtä aikaa, niin kuin hyvin tiedät.

• Tykkää
Reactions: Lentokala
Miten sä voit lähteä jonnekin hiton Meksikoon viikoiksi ilman vauvaasi, jos oot noin huolissasi hänen hyvinvoinnistaan?! Uskomatonta.

Ja kyllä ne vauvan pyykit peseytyy ihan siinä samassa koneessa missä muutkin pyykit ja vieläpä yhtä aikaa, niin kuin hyvin tiedät.

meillä 2 hoitaja, kenestä just vaadin että katso siitä yöllä;).

en halua pestää vauvan vaatteet meidän vaateiden seassa:$

[QUOTE="vieras";25957344]Huh huh, Onks teidän vaatteissa jotain erityisen saastaista. Auttaisko, jos ihan vaan peset erikseen, muiden eritteiset vaatteet ja vauvan pyykit. Vai onko niin, ettet halua vauvan kakkabagteereita omiin vaatteisiisi???[/QUOTE]

joo vauva kakka mua pelottaa:laugh:

mä en vaan halua että meijän vaatteet olisi vauvan vaateiden kanssa, en halua edes samassa koneessa pestää, joo hullu tai me ollaan hullu perhe, kun vauvalle haluamme parasta ja on myös helpompi ei tarvi kun laita vauvan vaatteet ja meijän vaatteet ja samana aikana kaikki on pesty

meillä oli tollanen patja sairaalata lainassa koska tyttö sai apnoita vauvana,mutta se teki vain vääriä hälyytyksiä.Ainoa joka oikeasti olisi toimiva olis happisaturaatio mittari...Ei kai normivauva tuollaisia tarvitse??

[QUOTE="susu";25957395]meillä oli tollanen patja sairaalata lainassa koska tyttö sai apnoita vauvana,mutta se teki vain vääriä hälyytyksiä.Ainoa joka oikeasti olisi toimiva olis happisaturaatio mittari...Ei kai normivauva tuollaisia tarvitse??[/QUOTE]

no ei varma, silti tuntu että nukkuminen sujuu paremmin, mä en oo niin hysteerinen:), muuten olen aina pienestä huolissaan, laitan jopa ihan alussa joka 30min herätyskello kun pakko katsoa ettei se vahingossa pyörtynyt tai peitoa laitanut päälle, huh... vauvan kaa aina rankka:D

Yhteistyössä