mistä saan vanhan lukiotodistuksen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liisa

Vieras
lukio jäi kesken ja jotta voin jatkaa sitä nyt tarviin tietysti sen todistuksen jotta tiedetään paljonko on vielä suorittamatta!mistä hittoa sen saan kun?koulutkin kesälomalla kuitenkin että turha sinne soitella..

sieltä lukiosta, mistään muualta et sitä saa. ja koulut ei tod oo kesälomalla, just nyttehän niillä on kova tohina siellä kun uudet oppilaat käy ilmottautumassa yms lukkareita tekemässä...

Alkuperäinen kirjoittaja liisa:
lukio jäi kesken ja jotta voin jatkaa sitä nyt tarviin tietysti sen todistuksen jotta tiedetään paljonko on vielä suorittamatta!mistä hittoa sen saan kun?koulutkin kesälomalla kuitenkin että turha sinne soitella..

No et taida saada muualta kuin sieltä koulusta, ellet ole saanut aikanasi todistusta suoritetuista kursseista mukaasi.

olen mä sieltä todistuksen saanut mukaani...en vaan todellakaan tiedä missä se tuolla vintillä on,jos on enää ollenkaan...eikös ole olemassa joku todistusrekisterikeskus tai joku vastaava???kun oo sellasesta kuullut mutten googlettamalla ainakaan löytäny. lukiosta on siis jo 7 v. että vieläkös ne niitä papereita säilytteleepi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olen mä sieltä todistuksen saanut mukaani...en vaan todellakaan tiedä missä se tuolla vintillä on,jos on enää ollenkaan...eikös ole olemassa joku todistusrekisterikeskus tai joku vastaava???kun oo sellasesta kuullut mutten googlettamalla ainakaan löytäny. lukiosta on siis jo 7 v. että vieläkös ne niitä papereita säilytteleepi?

on se kumma kun kysymykseen vastataan, niin ei sitten voi ekalla kerralla uskoa.

se keskenjääneen koulun toditus on vaan siellä lukiossa ja saat sen vain lukion kansliasta JOTKA ON auki kesäkuussa, kun uddet opiskelijat ilmoittautuvat sinne!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

SE LUKIO ON VIELÄ VARMAAN AUKI!!!! SIELLÄ ON HENKILÖSTÖÄ PAIKALLA SOITA SINNE MUUALTA ET VOI SITÄ SAADA....

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Ylioppilaskirjoitusten tulokset on rekisterissä mut ei sinne mitään lukion arvosanoja kesken kaiken lähetellä.

noniin.kun kirjoitin 2 ainetta; reaalin ja äikän, eli sieltä löytyvät varmaan sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja liisa:

Koulujen kansliat on auki yleensä juhannukseen asti ja sitten taas elokuun alusta. Ainut paikka josta voit torkkarin saada, on se koulu. Soita heti!

Alkuperäinen kirjoittaja soita kunnan vaihteen kautta arkistoon ja kysy:
Veikkaisin, että silloisen kotikuntasi arkistosta. Koululla ei ole tiloja säilytellä tuhansien oppilaiden todistuksia.

äläpä veikkaa kun et asiasta tiedä. tietokoneella ne tieodot säilytetään nykyään ja ne edelleenkin löytyy vain sieltä ko lukiosta..

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
kannattaa ottaa myös selvää siitä, että käyvätkö ne vanhat opinnot.. voi olla että joudut suurimman osan opinnoista käymään uusiksi, koska ovat jo 7v vanhoja

Totta. Etenkin ammatillisissa opinnoissa tutkintojen sisällöt muuttuvat miltei joka vuosi. Luulisi, ettei lukiokaan vuosikymmenkaupalla samaa kaavaa opeta.

:laugh: mulla ei enää pokka kestä. aluksi kysytään että mistä saa tiedon paljon lukiota vielä suorittamatta=mitkä kurssit puuttuu.. sit ei uskota et sen tiedon saa sieltä koulusta saati että se koulu on auki kesällä.. seuraavaksi joku taulapää väittää että
a)ei ole mitään rekisteriä
b)seuraava taulapää väittää että sieltä saa ne kaikki tieodot myös kurssiarvosanat
c)joku vielä ehdottaa jotain kunnan arkistoa

mutta kaiken huippu on kuitenkin se että ap onkin jotain kirjoittanut 2 ainetta joiden arvosanat varmasti muistaa ja siitä sitten tuumii että sen takia myös ne kurssiarvosanat löytyy sieltä yo-rekisteristä....

Alkuperäinen kirjoittaja muhahhahhaaaaaaaa:
:laugh: mulla ei enää pokka kestä. aluksi kysytään että mistä saa tiedon paljon lukiota vielä suorittamatta=mitkä kurssit puuttuu.. sit ei uskota et sen tiedon saa sieltä koulusta saati että se koulu on auki kesällä.. seuraavaksi joku taulapää väittää että
b)seuraava taulapää väittää että sieltä saa ne kaikki tieodot myös kurssiarvosanat
c)joku vielä ehdottaa jotain kunnan arkistoa

mutta kaiken huippu on kuitenkin se että ap onkin jotain kirjoittanut 2 ainetta joiden arvosanat varmasti muistaa ja siitä sitten tuumii että sen takia myös ne kurssiarvosanat löytyy sieltä yo-rekisteristä....

vain tällä palstalla, vain ja ainostaan!!! :D

seuraavaksi joku taulapää väittää että

No vittu anteeksi. Ehkä yo:t vaan on niin yksinkertaista sakkia, että toisten pitää säilytellä heidän todistuksiaan heidän puolestaan.

no tässä tuota nettilukion mahdollisuutta tarkastelen kun olen äitiyslomalla...tarkoitus olisi saada vain päättötdistus jotta voin hakea amk:hon ja joitain pakollisia kursseja puuttuu koska en päässyt kirjoittamaan esim enkkua silloin..sen siitä saa kun nuorena hölmöilee.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
seuraavaksi joku taulapää väittää että

No vittu anteeksi. Ehkä yo:t vaan on niin yksinkertaista sakkia, että toisten pitää säilytellä heidän todistuksiaan heidän puolestaan.

:D ihan ite oon omani säilyttänyt. samalla tavalla läytyy myös kaikista muista kouluista ne toditukset eil ihan yhtä yksinkertaisia on kaikki jonkun koulun käyneet :D

Alkuperäinen kirjoittaja hermo menee:
Alkuperäinen kirjoittaja soita kunnan vaihteen kautta arkistoon ja kysy:
Veikkaisin, että silloisen kotikuntasi arkistosta. Koululla ei ole tiloja säilytellä tuhansien oppilaiden todistuksia.

äläpä veikkaa kun et asiasta tiedä. tietokoneella ne tieodot säilytetään nykyään ja ne edelleenkin löytyy vain sieltä ko lukiosta..
Taidanpa kuule tietää enemmän kuin sinä.