mistä sais ihan tollasen pienen hamsterivauvan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
mä haluan hamsterivauvan ja haluan kasvattaa sen isoksi kölliäiseksi meillä alusta loppuun saakka :) eläinkaupoissa on vaan jo aika isoja noi hamsterit? mä kun haluaisin sen vauvan. eli varmaan emo tulee siinätapauksessa mukaan. toki tarjoaisin kummallekkin ihan yhtä hyvän kodin ja hoidon ja kohtelun. he pikku söpöläiset ovat tervetulleita.
mä haluan nyt lemmikiksi heidät tämän pitkän pohdinnan ja mietinnän jälkeen. haluan puuhaa. haluan siivota niiden "terraariota" kun sehän tulee aika nopeastikin pissan hajuseks. haluan touhuta hamstereiden kanssa ja kasvattaa yhdessä emohamsterin kanssa pikkuvauvan :D
joo oon hullu, mut mitä sitten. :) mistä niitä vauvoja saa?

Sun pitäisi siis ottaa emo ja tyyliin 4-8 poikasta...

Me otettiin muutama viikko sitten hamsteri, 8 viikon ikäinen. Pienempiäkin olisi saanut, luovutusikä kun on se ~5 viikkoa.

[QUOTE="...";26112221]mä haluan hamsterivauvan ja haluan kasvattaa sen isoksi kölliäiseksi meillä alusta loppuun saakka :) eläinkaupoissa on vaan jo aika isoja noi hamsterit? mä kun haluaisin sen vauvan. eli varmaan emo tulee siinätapauksessa mukaan. toki tarjoaisin kummallekkin ihan yhtä hyvän kodin ja hoidon ja kohtelun. he pikku söpöläiset ovat tervetulleita.
mä haluan nyt lemmikiksi heidät tämän pitkän pohdinnan ja mietinnän jälkeen. haluan puuhaa. haluan siivota niiden "terraariota" kun sehän tulee aika nopeastikin pissan hajuseks. haluan touhuta hamstereiden kanssa ja kasvattaa yhdessä emohamsterin kanssa pikkuvauvan :D
joo oon hullu, mut mitä sitten. :) mistä niitä vauvoja saa?[/QUOTE]
Tuolla yksi ilmaiseksi:)
Annetaan: Roborovski tyttö -KIIRE- (Tori) - Petsie

Yhteistyössä