Mistä saisin leluja jne..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei marisijoille!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei marisijoille!

Vieras
Mistä luottotiedoton voisi tilata laskulle leluja vaatteita jne? Lähinnä joululahjaksi ajattelin,saisi laskun maksaa sitten ensi kuussa.
Ne jotka marisevat luottotiedoistani,niin teille selvennän että ex mieheni ne on pilannut minun tietämättäni. Joten alkää vaivautuko saarnaamaan. Minulla nyt vain sattuu olemaan huono raha kuu juuri nyt,joten tilaisin kuitenkin lahjoja jo valmiiksi. Ensi kuussa sitten hoitaisin laskut pois! Eli sellainen joka oikeasti tietää asiasta ja on mukava niin kertokaa onko kokemuksia ja mistä :)

Et varmaan mistään laskulle,eli ei varmaan ole muuta mahdollisuutta kuin ostaa ne sit ens kuussa. Tai sit esimerkiksi br-leluissa oli huimia tarjouksia nyt monista leluista, itse hyödynsin niitä joulua ajatellen.

Viimeksi muokattu:
Miksi haluat ostaa leluja nyt jos kerran voit maksaa ne ensikuussa pois?
Hanki sitten kun sinulla on rahaa :)
Valitettava totuus vaan taitaa nyt olla se että luottosi menettäneenä ei sinua kovin uskota että maksaisit ne lelut tosiaan pois heti kun saat rahaa.

Tiedän että minua ei uskota.Olen valitettavasti saanut sen kokea useaan otteeseen erottuani. On vain niin inhottavaa kun toinen pilaa mahdollisuuteni saada laskulle joskus jotain.. Jos on pakko,ostan ostokset sitten ensi kuussa,mutta haluaisin olla ajoissa ja välttää joulustressin,se tässä on taka ajatuksena siis.

Ja velkanauvontaan kannattaa ottaa yhteyttä että saat nimesi joskus takaisin jos velkaa niin paljon ettei muuten onnistu maksaminen, jos velkaa ei niin kamalasti niin sitten velkojille suoraan soitto ja maksusuunnitelmat pystyyn niin korot ei kerry enempää ainakaan... Tsemppiä!

Odotan oikeuden päätöstä,ennen sitä en voi tehdä laskuille mitään. Pyrin viimeiseen asti siihen,että minun ei tarvitse maksella ex mieheni aiheuttamia velkoja.

kyllä ihmisillä on pokkaa tääl marista toisten luotoista eikä voida neuvoa mistä voi tilata jos luotot menny itse neuvoisin jos tietäisin mut nää ihmiset luulee et se on heidän elämästä pois!! voi vidu mitä tolloja! tää suomi on täynnä ihmisiä joilla luotot menny entä sitten ihmisiä ne on nekin! kokeile ainakin cd.on sit discshop, lasten vaatteita linus lotta noista saa ainakin:)