A
"ahdistaa"
Vieras
Olen googlettanut lukuisia keskusteluja. Kertokka nyt, eronneet. Miksi? Minä olen viimeiset 2v miettinyt eroa. Olemme nyt olleet yhdessä 7v. Meillä on 2 lasta. Miehen kanssa on täysin mahdoton keskustella koska jos mistään mitään aloitan juttelemaan, menee se siihen ettei hänes ole mitään vikaa vaan kaikki minun päässä. Kun sanoin miettineeni eroa, hän sanoi "ihan sama". Miten voi olla ihan sama?? Minä olen järkyttävän ahdistunut tilanteesta. Inhoan häntä, kaikki hänessä ärsyttää. Eniten se, että hän ei osallistu mihinkään keskusteluun. Ulkopuolisten silmissä on tosi sosiaalinen jne. mutta jos meillä on vieraita (mun sukulaisia tai hänen) niin eipä tule samaan ruokapöytään vaan makaa sohvalla yksinään. Mua hävetttää tollanen käytös. Kalja juominen on iän ikuinen ärsytyksen aihe. Ulos lasten kanssa sitä saa potkia persuksille jos sittenkään menee. Ihan se perus, minä teen kouluni+kotitöiden lisäksi lasten kans kaikkea, hän ei.
No, hän sitten kiristää että jos ero, niin kaikkensa tekee että minä en lapsia "saa". En ole ottamassakaan yksin, mutta miten tuollainen vätys niitä edes huolehtisi?! Miten ylipäätään toimisi joku viikko/viikko, ei varmaan mitenkään. Olen niin jumalattoman väsynyt. En jaksa alkaa riidellä lapsista, mutta siihen mies sen vetää.
Se sanoo ettei mulla ole varaa erota. No, mullahan kyllä on duuni ja varmaan taloudellisestikin olisi vakaampaa ilman miestä, joka käyttelee rahaa miten sattuu. Maksaa kyllä laskut ja puolet vuokrasta, mutta en tiiä mihin loput rahansa aina tunkee.
Mua pelottaa jäädä yksin. Miten mä selviä arjesta? mulla ei ole autoa, bussit ei tässä kylässä kulje niin että pääsisin tulevaan työharjoitteluun syksyllä mitenkään. Mä tavallaan tiedän, että parempi erota, mutta....?!
Mitään ei yhdessä tehdä. Kumpaakaan ei kiinnosta.
No, hän sitten kiristää että jos ero, niin kaikkensa tekee että minä en lapsia "saa". En ole ottamassakaan yksin, mutta miten tuollainen vätys niitä edes huolehtisi?! Miten ylipäätään toimisi joku viikko/viikko, ei varmaan mitenkään. Olen niin jumalattoman väsynyt. En jaksa alkaa riidellä lapsista, mutta siihen mies sen vetää.
Se sanoo ettei mulla ole varaa erota. No, mullahan kyllä on duuni ja varmaan taloudellisestikin olisi vakaampaa ilman miestä, joka käyttelee rahaa miten sattuu. Maksaa kyllä laskut ja puolet vuokrasta, mutta en tiiä mihin loput rahansa aina tunkee.
Mua pelottaa jäädä yksin. Miten mä selviä arjesta? mulla ei ole autoa, bussit ei tässä kylässä kulje niin että pääsisin tulevaan työharjoitteluun syksyllä mitenkään. Mä tavallaan tiedän, että parempi erota, mutta....?!
Mitään ei yhdessä tehdä. Kumpaakaan ei kiinnosta.