Mistä siivousinto???

02.02.2009
202
0
16
Kotini on kuin puliveivareiden kimppakämppä ja mua ei yhtään tippaakaan huvita aloittaa täällä siivousta, oon siirtänyt sitä jo kolme päivää, mut nyt näyttää jo pahalta..kertokaahan miten saatte innostettua itsenne siivoomiseen? Mankka täysille ja imuri kouraan vai ensin meditointia? Apua :o

Mä siivosin eilen ja nyt kun aurinko näyttää kaiken "lian" niin mä joudun siivoomaan uudelleen, eipä siihen täällä ainakaan muuta inspiraatiota tarvita |O Vielä kun on kisas ja pyykkiä tulee ton vauvan kans niin niistä lähtee karvaa ja pölyä.... :headwall:

Jep, toi aurinko on kyllä pirun ankara, sen takia täällä varmaan näyttää vielä kaameemmalta kuin aiemmin. Meillä ei voi kyllä koiraa kaikesta epäjärjestyksestä syyttää, tassunjäljistä ja karvoista kyllä. Taidan tehdä tän: B) ja siirtää taas päivällä, ei vaan nyt tuu millään sitä inspistä..neuvoja otetaan vastaan edelleen :) Mitähän duunari sanoo kun tulee kotiin, joka lupauksistani huolimatta on edelleen tässä kunnossa :whistle:

Anna sille aurinkolasit silmille ja sano, että ei kannata miettiä tän enempää B) Kyllä se inspiraatio siitä sitten tulee :saint: Mä tykkään, kun saan raikkaan tuoksun kotiin :p

Yhteistyössä