Y
yksinäinen äiti
Vieras
Tuota olen tässä miettinyt että kovin mielelläni löytäisin itselleni miehen jonka kanssa jakaa elämänsä ja perustaa perhe. Hommaa vain kummasti hidastaa se että olen yksinhuoltaja, Lapsen isä on häipynyt maasta, joten minulla ei todellakaan ole mitään vapaita vuoroviikonloppuja kuten niin monilla eronneilla. Omaa aikaa ei ole käytännössä ollenkaan. Päivät menee töissä ja illat lapsen kanssa, viikonloppuisin ei yleensä saa lastenvahtia eikä ne iänikuiset baarit edes kiinnosta.
Miten ihmeessä te muut yksinhuoltajat olette onnistuneet löytämään uuden kumppanin, kumppanin joka haluaa rakastaa sinua ja lapsiasi (ja kenen lapsia sinä saisit rakastaa, niin mahdollisia yhteisiä kuin myös hänen mahdollisen entisen liiton hedelmiä). Haluaisin vielä toisen lapsen ja ikää on nyt 36, joten kovin montaa vuotta ei varmaan kannata käyttää jahkailuun jos vielä lisääntyä mielii.
Miten ihmeessä te muut yksinhuoltajat olette onnistuneet löytämään uuden kumppanin, kumppanin joka haluaa rakastaa sinua ja lapsiasi (ja kenen lapsia sinä saisit rakastaa, niin mahdollisia yhteisiä kuin myös hänen mahdollisen entisen liiton hedelmiä). Haluaisin vielä toisen lapsen ja ikää on nyt 36, joten kovin montaa vuotta ei varmaan kannata käyttää jahkailuun jos vielä lisääntyä mielii.