Mistä sulle tuli hyvä mieli tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Itselleni tuli hyvä mieli, kun sain vihdoin nukuttua yön kunnolla. Mulla on ollut sitkeä flunssa, joka aiheuttanut sen, etten ole useampaan viikkon nukkunut kunnolla. Vihdoinkin 8 tuntia unta yhteen putkeen.

Tuo on kyllä ihan parasta, kun pitkän valvomisen jälkeen saa kunnon yöunet.
Itselleni hyvä mieli tuli lasten innostusta seuratessa, kun luulivat oikesti osaavansa taikoa, kun kuminauha singahti näkymättömiin sormista.

Meillä tuo 4v oksensi viime yön. Päivällä nousi kuume 38.5 ja nyt taas oksentaa.
Kauanko teillä kesti? Ja toivottavasti teillä on ohi jo :)
Töissä yönä alkoi oksentamaan ja sitä tuli 5 min välein, ripuloi myös. Lämpöä oli n. 37,5-38. Sitten lähti harvenemaan ja nyt n. 18h ollut oksentamatta, eikä enää lämpöä :) maha enää vähän löysällä. 3v taas oksensi pari kertaa viime yönä, ei mitään sen jälkeen, mutta mun mielestä oksensi yskän takia.

Töissä yönä alkoi oksentamaan ja sitä tuli 5 min välein, ripuloi myös. Lämpöä oli n. 37,5-38. Sitten lähti harvenemaan ja nyt n. 18h ollut oksentamatta, eikä enää lämpöä :) maha enää vähän löysällä. 3v taas oksensi pari kertaa viime yönä, ei mitään sen jälkeen, mutta mun mielestä oksensi yskän takia.

Ok.
Tuo meidän oli tän päivän oksentamatta mutta nyt aloitti taas :(

Tänään on hyvä mieli kun sain kotini siivottua hyvin .ja tiedossa on että saan trehvikaverini kylään tulevalla viikolla ja se lupas antaa pillua minulle ilman tinkaamata..todela hyvä uutinen ja hyvä mieli.

Sain ruokapöydän takaisinkoottua muuton jälkeen. Siin on semmoset reikäiset vastinruuvit, joiden kolot oli porattu liian syvälle. Hankala selittää, mutta ruuvien kohdakkain saaminen oli lähes mahdotonta.

Yhteistyössä