A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Täysp*ska;30247650:Mies täys idiootti, naimisissa 2 kk, ei lapsia. Ei enää ikinä suomiukkoa.
Mitä tapahtui? Muuttuiko mies naimisiin päästyään? Oletko itse suomalainen? Minkä maaaisia tätä nykyään suosit?
Alkuperäinen kirjoittaja täysp*ska;30247785:mies alkoi elää omilla ehdoilla poikamieselämää, vaikka oli naimisissa, muuttui täydeksi siaksi, uhkaili ja löi. joi myös joka helv*tin päivä. olen suomalainen, nykyinen aviomies aasiasta, ei alista. en nyt väitä että kaikki suomalaiset olisivat samanlaisia mutta itse sain tarpeeksi.
Hyvä, että pääsit saastasta eroon! Mukavaa yhteiseloa teille!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja täysp*ska;30247808:kiitos! hyvää jatkoa (teille) sinullekin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja täysp*ska;30247842:3,5 vuotta, tapasimme kummankin perheet ja kaikki on mennyt hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja täysp*ska;30247902:tarkoitit ex-miestä et uudempaa? exän kanssa 5 vuoden suhde ja muuttui häiden jälkeen.
Erottiin, kun mies ihastui toiseen mieheen ja petti minua tämän kanssa. JA sanoi, ettei ole ikinä rakastanut minua, koska on homo.
16 vuotta oltiin yhdessä. Menkööt.