Mistä syystä erositte? Oletko katunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asking
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naisen kanssaa ei vaan voinut elää aivan liikaa ongelmia..
8v kesti suhde 3 viimeistä mietin eroa ja lasten takia pystyin katselemaan kyseistä ihmispaskaa noinkin kauan. 2 lasta.

Arvaappa oonko katunut :)

Alkuperäinen kirjoittaja Täysp*ska;30247650:
Mies täys idiootti, naimisissa 2 kk, ei lapsia. Ei enää ikinä suomiukkoa.

Mitä tapahtui? Muuttuiko mies naimisiin päästyään? Oletko itse suomalainen? Minkä maaaisia tätä nykyään suosit?

Rakastuin toiseen, ei lapsia. Ei ole kaduttanut siinä mielessä, että haluaisin entiseen elämään takaisin, mutta olen kyllä tuntenut huonoa omaatuntoa eron syystä.

Mitä tapahtui? Muuttuiko mies naimisiin päästyään? Oletko itse suomalainen? Minkä maaaisia tätä nykyään suosit?

mies alkoi elää omilla ehdoilla poikamieselämää, vaikka oli naimisissa, muuttui täydeksi siaksi, uhkaili ja löi. joi myös joka helv*tin päivä. olen suomalainen, nykyinen aviomies aasiasta, ei alista. en nyt väitä että kaikki suomalaiset olisivat samanlaisia mutta itse sain tarpeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja täysp*ska;30247785:
mies alkoi elää omilla ehdoilla poikamieselämää, vaikka oli naimisissa, muuttui täydeksi siaksi, uhkaili ja löi. joi myös joka helv*tin päivä. olen suomalainen, nykyinen aviomies aasiasta, ei alista. en nyt väitä että kaikki suomalaiset olisivat samanlaisia mutta itse sain tarpeeksi.

Hyvä, että pääsit saastasta eroon! Mukavaa yhteiseloa teille! :)

Alkuperäinen kirjoittaja täysp*ska;30247842:
3,5 vuotta, tapasimme kummankin perheet ja kaikki on mennyt hyvin.

Eli mitä hittoa tapahtui jos 3.5v olitte yhressä ja mies muuttui 2kk hääyön jälkeen täyspaskaksi? Olettaen etät sanoit itse alttarilla tahdon tuon 3.5v jälkeen.

[QUOTE="hmm";30247848]Eli mitä hittoa tapahtui jos 3.5v olitte yhressä ja mies muuttui 2kk hääyön jälkeen täyspaskaksi? Olettaen etät sanoit itse alttarilla tahdon tuon 3.5v jälkeen.[/QUOTE]

tarkoitit ex-miestä et uudempaa? exän kanssa 5 vuoden suhde ja muuttui häiden jälkeen.

Mies muutti työn perässä ulkomaille olosuhteisiin jonne ei voinut vauvan kanssa lähteä. En jaksanut odottaa vuosia että tulee takaisin, ihastuin ja rakastuin toiseen..

Niin ja ei kyllä kaduta.

Alkuperäinen kirjoittaja täysp*ska;30247902:
tarkoitit ex-miestä et uudempaa? exän kanssa 5 vuoden suhde ja muuttui häiden jälkeen.

Melko uskomatonta jos 5v oli sellainen että hänen kanssaan vihille halusit.. Olisko aivokasvain tai jotain tullut..

[QUOTE="Hmm";30247924]Melko uskomatonta jos 5v oli sellainen että hänen kanssaan vihille halusit.. Olisko aivokasvain tai jotain tullut..[/QUOTE]

täysin terve ukko. kertoi että halusi naimisiin ja huijata, että ei tarvitse tehdä mitään häiden jälkeen vaan vaimo hoitaa kodin ja mahdolliset lapset. :(

Ei minkäänlaista vetoa toista kohtaan kummallakaan. Oli muitaki tekijöitä rasittamassa, kuten mun sokeririippuvuus ja siitä seuranneet asiat. Lähtökohdat suhteeseen tais myös olla väärät, ja jälkikäteen olen huomannut että olin siinä liitossa jotenkin itseni kanssa jumissa... ja ja ja...monia syitä joita ei oikeen osaa selittääkään.

En ole todellakaan katunut, mitä pitempi aika erosta niin sitä varmempi olen että oikea ratkaisu oli. :)

Rahankäyttö, tienattiin yhteensä 5500€ näppiin asumiskulut 1000€ ja silti hänellä ei ikinä ollut rahaa, loppuaikoina varasti vielä minunkin rahojani.
Seksi tämä muuttui palkitsemis pohjaiseksi, osta sitä osta tätä niin irtoaa, halvemmalla olisi saanut ilotytöiltä jotka sentään olisivat olleet seksikkäitä.
+30kg treenaava ihminen lopetti täysin treenaamisen.

Jatkuva nalkutus, ihan sama mitä tein niin aina siitä sai kuulla.
Kotityöt, mä siivosin laitoin ruokaa ja pyykkäsin + tein miesten työt eukko oli jostain käsittänyt että hänen ei tarvitse tehdä juuri mitään, muuta kuin valittaa esim pyykkien laitosta.

Riitatilanteet menivät lopulta siihen, että hän seurasi minua ei antanut nukkua ei päästänyt tilanteista pois ja sekään ei riittänyt hänelle kun kerran raivostuin ja hajotin kämppää isolla kädellä, edelleen uskalsi vittuilla.. Tän riidan jälkeen ei asuttu enää samassa asunnossa.

Eron lopullinen syy oli se että olin jo niin riekaleina vittuilusta ja kaikesta muustakin että olisin todennäköisesti jossain vaiheessa menettänyt malttini ja hakannut hänet pahasti.
Tätä riskiä en viitsinyt ottaa kun 30v asti päässyt lyömättä naista.

JA kyllä 8v yhdessä ja kaikki alkoi 1 lapsen synnyttyä.

Erottiin, kun mies ihastui toiseen mieheen ja petti minua tämän kanssa. JA sanoi, ettei ole ikinä rakastanut minua, koska on homo.
16 vuotta oltiin yhdessä. Menkööt.

Yhteistyössä