mistä täällä enää saa keskustella?!

PirunRasittava

Aktiivinen jäsen
08.05.2007
1 131
0
36
Voisiko joku mode selittää, miksi tuo yksi aborttiketju on lukittu? Miten te voitte noin mielivaltaisesti sulkea senkin, kun minä en siitä löytänyt mitään sääntöjen vastaista?
jumalauta että ottaa päähän. Taitaa modeilla olla pätemisen tarve ja täällähän sitä pääsee patsastelemaan. tunnette varmaan itsenne voittajiksi :whistle: :kieh:

Keskustella saa näköjään siis vain ja ainostaan mukavista aiheista.
Te ootte niin syvältä.

LUKKO TÄHÄNKIN!!!
Etkö nyt hyvä ihminen tajua, että puhut nyt tabuista asioista?

Juu'u, ei siinä. Ajattelisin, että koska modet ovat palstailleet jo jonkin aikaa, niin heille ketjujen aiheet ovat vanhoja ja helpottavat omaa työtään, kun ei tarvitse alkaa seuraamaan keskustelua ja siihen lyödään sitten lukko. Muutenhan sitä joutuisi aika ajoin poistamaan asiattomia viestejä ja kuka nyt jaksaa lukea samoja vanhoja juttuja joka viikko.
Harmi, että uudet palstailijat sitten kärsivät siitä, etteivät he enää saa tuoda mielipidettään julki, moden aiheeseen kyllästymisen takia.

Näin oletan, totuuttahan ei kukaan myönnä koskaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Pistetää vaik välil ruokapino. :xmas:

Tai vertaillaan Lassien ja Reiman eroja.

Ketju lukkoon!!! Tää loukkaa mua! Nää kaks unohti mainita meidän halpa-hallin halppispuvun vertailustaan! Selvää syrjintää köyhiä kohtaan!!!

no eiköhän se oo kutakuinkin selevä että miksi se aborttiketju lukittiin? miulle ainaki. ihmiset kävi tosi kuumana siinä. ei täällä voi puhua tuommosista asioista ilman tappelua.

taas yks syy lisää pysyä sillä miesvaltasella alalla töissä missä mie oon....

siellähän on useempi aborttiketju, johan niitä joutaa vanhempia lukitakkin :xmas:

joo mutta kun on valtaa tullu lisää niin helposti lukitaan ettei vain kunnon keskustelua ja mielipiteitä pääse julki. mitä sitten vaikka mammat joskus kiehuu, miks kaikkea pitää rajottaa aina.