Mistä tällainen voi johtua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhhui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhhui

Vieras
Mulla on yleensä hyvin säännölliset menkat, eroa edellisiin voi olla päivän verran, aina melko runsaat myös.

Nyt mulla oli menkat pari päivää myöhässä. Sitten tuli yhtenä päivänä vain pientä tuhrua paperiin. Tein ensimmäisenä myöhästymispäivänä raskaustestin, jossa olin näkevinäni pienen hyvin hailakan viivan.
No tein toisen kun tuota tuhrua tuli ja se olikin negatiivinen. Testi oli kyllä eri kuin ensimmäinen.

No, sitten alkoi menkat, jotka oli kaiken kaikkiaan oudot. Ne oli niukemmat kuin normaalit mutta kesti kuitenkin yhtä pitkään kuin yleensä. Nyt on menkkojen loppumisesta vajaa viikon verran ja eilen tuli taas pari kertaa tuhruvuotoa paperiin. :o

Koskaan mulla ei tuhruvuotoa tule, tai on tullut monta vuotta sitten kun söin pillereitä. Siitä viime kerrasta on nyt siis kuus vuotta.. Mistä se voi johtua :o

Jos hedelmöitynyt munasolu on vain "hipaissut" kohdun limakalvoa, mutta ei ole onnistunut kiinnittymään kunnolla? Olisi tullut pienen pieni hormonipiikki, joka on vähän sotkenut menkkojen aikataulua, mutta kuitenkin ollut niin pieni, ettei antanut kunnon positiivista testiin.

Tai sitten menkat vain oli oudot jostain muusta syystä (stressi tms.).. Ihminenhän ei ole kone, joten kropassa tapahtuu kaikkea kummaa välillä..:D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä