Mistä te A- ja AA-kuppiset löydätte rintaliivinne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaarituelliset ei käy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaarituelliset ei käy

Vieras
Minulla oli ennen pyöreä B-kuppi. Lasten jälkeen täytteet lähtivät ja nyt rinnat ovat kokoa A tai AA. Kaarituelliset mallit eivät sovi minulle, koska ne painavat. Rintakehäni on luinen, kylkiluut tuntuvat ihon läpi.

Toinen ongelma liiveissä on se, että ne tuppaavat nousemaan helposti ylös eli tissit jäävät keskeltä puristuksiin. Käytän kokoa 80. 75 on liian pieni, puristaa selkään jäljet ja hiertää.

Sopivista en tiedä, mullakin joissakin kaarituet painaa. Topattuja ostan esim lindexiltä. Mun koko myös 80A, ennen lapsia 75A, sen verran levisin kylkiluista, läskiä sillä alueella ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lihota hyvä ihminen itseäsi muutama kilo. Ihon läpi paistavat kylkiluut ei ole kaunista.

Mä olin taannoin 10kg isompi. Luut paistoi samoin kun nyt. Läski oli vatsassa ja pepussa. Ikinä en ole saanut millään "kuureilla" tissejä lihomaan. Kertokaa viisaat jos tiedätte täsmälihotuskeinon.

Minulta kyllä löytyy jenkkakahvat, allit ja löysää mahassa ja läskiset reidet ja takapuoli. Rasva kerääntyy minulla pääosin alas, ei rintoihin, eikä rintojen alle. Lihottaminen ei siis auta.

Lindexillä on ainakin ennen ollut semmosia kaarituettomia, mutta aika napakoita, mut ne on kai ei-aikuisille tytöille. Nyt mä en oo läytänyt niitä enää, ahistaa, et mistä mä saan kaarituettomat liivit kokoa 65 A. :|

Ellokselta olen tilannut. Ihan hyviä kohtuuhintaisia rintsikoita. Ota itseltäsi tarkat mitat ja katso kokotaulukosta mitkä sopisivat. Löytyy kans ilman kaaritukia. Tilaa kokeeksi kotiin eri kokoisia samasta mallista ja palauta mitkä ei sovi. Tosi kätevää. Ei tarvitse hikoilla missään pienessä sovituskopissa vaan saa rauhassa sovittaa kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minulta kyllä löytyy jenkkakahvat, allit ja löysää mahassa ja läskiset reidet ja takapuoli. Rasva kerääntyy minulla pääosin alas, ei rintoihin, eikä rintojen alle. Lihottaminen ei siis auta.

Mulla on samanlainen kroppa kuin sulla. Yleensä en käytä rintaliivejä ollenkaan vaan toppeja tai tiukkoja paitoja. Koska en ole löytänyt sopivia liivejä. Mutta ehkä mäkin nyt löydän jos tlee hyviä vastauksia sulle.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ihan perusliikkeet seppälä, lindex, kappahl, jne

Näissä olen kierrellyt, mutta lähes kaikki liivit ovat kaarituellisia. Seppälästä löysin bilekäyttöön sopivat geelirintaliivit. Arkikäyttöön ei sovi, koska hankaavat ja hiostavat.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:
Mulla on samanlainen kroppa kuin sulla. Yleensä en käytä rintaliivejä ollenkaan vaan toppeja tai tiukkoja paitoja. Koska en ole löytänyt sopivia liivejä.

Huojentavaa kuulla, etten ole aivan yksin ongelmani kanssa, vaan muitakin samanlaisia vartalotyyppejä löytyy. Minä olen myös välillä ilman rintsikoita.

Rintani ovat kuitenkin sen verran roikkuvat (kärpäslätkämäiset), että ne tarvitsevat tukea liikuntaa harrastaessa. Palelen myös helposti, joten nännien nöpötys olisi kiva saada piilotettua liivien alle. Näin villapaita-aikaan tätä esteettistä ongelmaa ei ole. Tosin ryhdikkyys parantuisi liiveillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Silikonit

Minulla on jo ne Seppälästä hankitut irtosilikonit. :)

Jos tosissani harkitsisin silikonien ottamista, niin päätyisin varmasti B-kuppeihin. Koin raskaus- ja imetysaikaiset C-ja D-kuppini jotenkin liian isoiksi. Terveydellisistä syistä en halua kiinteitä silikoneja.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Oon löytänyt ihan normikaupoista liivini, vaikka A-kuppi onkin.

mulla 70 AA ja liivien löytäminen todella työlästä kun ei edes liivikaupassa ole niin pieniä. haluisin topatut liivit et näyttäs et mullakin olis rinnat

Yhteistyössä