Mistä teillä ei puhuta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pahapäivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pahapäivä

Vieras
Meillä ei puhuta seksistä, koska jommalla kummalla menee joka kerta herne nenään tai tulee muuten ahdistus.

Meillä ei puhuta aiemmista suhteista. Omistani en halua puhua (mitä ihmeen puhuttavaa niissä olisi) ja miehen aiemmat ei suuremmin kiinnosta. Joskus on kyllä lyhyesti puhuttu mieheen erityisesti vaikuttaneista seikoista, kuten eksän aborttipäätöksistä.

Meillä ei puhuta lasten teosta, koska mies on nuoresta pitäen ollut sitä mieltä, että ainoa elämässä onnistumisen mittari on suvun jatkaminen, ja minä en ole koskaan halunnut lapsia. Ei puhuta myöskään syistä tai peloista, joiden vuoksi en lapsia halua, koska olen muutenkin alakuloon taipuvainen ja näillä syillä "koetan vain todistella itselleni, ettei se kuitenkaan onnistu".

Muuten meillä puhutaan aika paljon, ja kuunnellaankin välillä ;)

Meillä ei voi puhua exästä ilman että jonkinasteinen riita kehkeytyy... Ongelmahan on tietysti vaan siinä että mulla on exän kanssa lapsi joten ex kuuluu kuitenkin melkein päivittäiseen elämään jollain tavalla.

Kaikesta puhutaan, mutta joistakin asioista tulee kyllä väittelyä ja riitaa (esim. politiikka, miehen lihominen tms.). Exät , seksit yms ei ole herkkää aluetta meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24256719:
Voi sua... Et suostuisi moiseen. :(

Johan tässä on monta kertaa yritetty erota, mutta miehessä on narsistin vikaa niin tässä sitä vielä ollaan.. Onneksi ei kuitenkaan enää asuta yhdessä niin saanut tässä hieman kerättyä omia voimia takaisin.

En kyllä keksi oikein mitäään....Me puhutaan suuna päänä niin seksistä kuin eksistäkin. Mulla on lapsi edellisestä suhteesta joten eksä vähän niinkun kuuluu pakettiin ja se on aina ollut ok. JA ollaan perin pohjin käyty läpi kaikenmaailman hurjimmat seksikokemukset yms.siihen liittyvä. Ja ei kertaakaan ole tullut vaivautunutta fiilistä.

Meillä ei ekan viiden vuoden aikana puhuttu existä sanallakaan, kun mies ei halunnu, mut nykyään sekin onnistuu ihan helposti. oikeastaan ainoa asia mistä me ei puhuta on minun seksifantasiat, en tiedä miksi mutta en halua että niitä tietää kukaan :)

Mie en keksi mitään, mistä me ei puhuttaisi.
Yleensä jutellaan ihan kaikesta maan ja taivaan välillä.

Kyllä me kaikesta puhutaan. Joistain asioista alkuun varovasti ja vaivautuneesti ja jossain kohtaa "keskustelu" räjähtää järjettömäksi riidaksi... Mä kun en suutani kiinni pidä, jos joku asia vaivaa ja mies taas mieluummin mököttää, kuin puhuu.
Enimmäkseen onneksi ihan normaalisti puhutaan asioista.

Meillä ei voi puhua minun vauvakuumeestani. Mies hermostuu heti, ei siis halua toista lasta ja kokee sen painostukseksi jos edes jossain sivulauseessa tuon ilmi että haluaisin toisen. Ahdistavaa kun en saa puhua koko asiasta tai mies hermostuu..

Meillä ei myöskään puhuttu minun masennuksestani. Siitä on pari vuotta aikaa, olin sairaslomallakin ja jossakin vaiheessa yritin puhua siitä miehelle kertomalla että lääkäri kirjoitti reseptin mielialalääkkeille eikä mies kommentoinut siihen mitään.. oli vaan hiljaa. Mies siis siitä ymmärsi miksi olen sairaslomalla, mutta tosiaan koskaan emme ole aiheesta mitään puhuneet. Tuntui ja tuntuu edelleenkin siltä että mies ei paljoa kiinnosta miten minulla menee.. Jos tilanne olisi toisinpäin, että mies kertoisi saaneensa mielialalääkkeet niin totta hitossa minua kiinnostaisi että miksi ja yrittäisin auttaa siinä missä pystyn..

Seksifantasioista ei meilläkään puhuta. Mies kuitenkin ymmärtäisi ne niin että haluan niiden tapahtuvan oikeasti ja niinhän asia ei ole, joten en näe mitään syytä tuoda niitä esille tai miehen tietoon.

Yhteistyössä