Mistä tiedän mikä olisi minulle hyväksi ja saavuttaisin onnen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Asdf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Asdf

Vieras
Eli olen jokunen vuosi sitten sairastunut masennukseen. Syynä hankala elämäntilanne. Eli olen miehen kanssa ollut 14v yhdessä. Rakensimme talon ja meillä on 2 lasta jotka alakouluikäisiä. Ongelmat on siinä etten tiedä olenko oikeista syistä mieheni kanssa yhdessä. Tuntuu että mukaudumme hänen elämäänsä. Eli en ajattele mitä itse haluan. Olemme muuttaneet monesti ja minä olen vaihtanut työpaikkoja. En ole tutustunut paremmin kehenkään nykyisellä paikkakunnallamme. Olen yksinäinen ja ajatuksissani koko ajan. Mies käy toisessa kaupungissa töissä. Eli näemme vasta illalla. En uskalla erotakaan. Pelkään että jään yksin. Minulla on pieni palkka ja teen 6h päiviä. En tiedä miten saisin unelmieni elämän. :(

no ihan ensimmäisenä suosittelisin käyntiä lääkärissä ja lähetettä mielenterveyskeskukseen.. en usko että myöskään pariterapiasta haittaa olisi..

mutta kukaan muu ei voi sun unelmia saavuttaa kuin sä itse, puhu miehesi kanssa ja käy siel lääkärissä...

tsemppiä ja iso hali

Alat elää omaa elämääsi. Hissukseen valitset asioita, joita oikeasti tahdot. Aloitat vaikka vaihtamalla käyttämäsi kahvilaadun tai kenties oletkin teenjuoja? Valkkaat uuden päiväpeiton ja vaihdat verhot. Aloitat uuden harrastuksen, käyt enemmän tapaamassa muita ihmisiä kuten vaikka kavereita kahviloissa tai kuuntelemassa ug-bändejä keikoilla. Menet mukaan keskustelupaneeleihin kirjastossa tai tarjoudut vapaaehtoiseksi Marttojen joulumyyjäisiin.

Rakennat oman minäsi, oman yksilöllisen identiteettisi. Alat nauttia elämästä. Sitten katsot, ovatko olosuhteet sellaiset missä oikea minäsi tahtoo elää ja asua.

• Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä