Mistä tiedän onko selkäkipuni alkavaa synnytystä vai ei?Hjelp?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja phoeeixx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

phoeeixx

Vieras
Viikot 39. Eilen illalla alkoi inhottava selkäkipu. No se meni ohi sitten ennen puolta yötä. Kipu oli kummallista jomotusta alaselässä ja kuuma vesi suihkussa auttoi siihen vähän. No aamulla taas oli muuten vaan alamahalla "menkat alkaa" - olo. Nyt on taas ollut pari tuntia tuota selkäjomotusta. Pahenee kävellessä. Välillä on hetken poissa mutta alkaa taas. Aika ilkeältä tuntuu.

Mitään vuotoja tai limoja ei ole tullut - tuleeko niitä aina jos synnytys on käynnistymässä? Mistä voin tietää onko mulla selkäkipua pelkästään vai liittyykö tämä jotenkin että tuolla "alakerrassa" tapahtuu jotain?

Mulla oli kanssa selkäkipua, mutta se oli aaltoilevaa. Sitä piti kyllä keskittyä "kuuntelemaan" ennenkuin tajusin selkäkivun olevan supistuksia.

Itselläni ei koskaan ole ollut mitään vuotoja sun muita ennenkuin synnytyssalissa.

Onnea kuitenkin synnytykseen, olipa se sitten tänään tai myöhemmin!!!

minulla kaksi synnytystä takana ja t6oisessa synnytyksessä ei tullut mitään verta tai limaa ennen ponnistusvaihetta.
supistaako samalla kun selkää jomottaa?
jos ja kun kipu kovenee koko ajan säännölisesti tulien niin synnytys alkaa :)

No eiköhän se ajan kanssa selviä :) Hieman kyllä supistuskivuilta kuulostaa tuo kuvailemasi. Juu ja mitään vuotoja tai limoja ei välttämättä tule, vaikka synnytys olisikin käynnistymässä.

Kiitos vastauksista ! täytyy seurata. Alaselässä on myös pientä "paineen tunnetta". En oikein osaa mieltää supistuksiksi vielä kun nämä ei ole sellaisia että tarkan keston pystyisi laskemaan kellosta katsoen. Välillä kyllä jomotus pahenee ja välillä lakkaa. Ja tavallaan tuo jomottelu on koko lantiossa. Maha kiristyy välillä mutta ei mitenkään selkeästi - jomotusta on ilman että maha pingottuu. Ota sitten selvää!

Olen muuten luullut että AINA tulee jotain limaa tai vuotoa kun synnytys alkaa. Mutta hyvä tietää että näin ei välttämättä ole.

Yhteistyössä