Mistä tiedätte milloin omassa huoneessaan nukkuva vauva/lapsi herää? Nukkumisesta muutenkin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Numb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Numb

Vieras
Niin, meidän 8kk herää päiväunilta hiljaa touhuilemaan sänkyynsä. Jossain vaiheessa saattaa hissukseen jutella, mutta en sitäkään aina kuule. Mutta eipä kai siitä mitään haittaakaan ole, kun sängyssään kerta viihtyy? Olisi vaan kiva tietää kuinka kauan milloinkin on nukkunut :D

Niin ja vauva nukkuu paaaaljon paremmin omassa sängyssään kuin rattaissa joissa ei pääse kääntyilemään, joten eihän haittaa että kaikki unet nukkuu sisällä? Muuten kyllä ulkoillaan sitten.

Joo meilläkin poika saattoi pitkäänkin puuhastella jotain omassa pinniksessä ennen kuin alkoi huudella sieltä. Itse kun olin päikkäreillä myös samaan aikaan, niin eihän sitä oikein tiennyt että kauanko oli nukkunut :)

Kaiken kaikkiaan olen ollut tosi tyytyväinen siihen, että on viihtynyt yksin omassa sängyssä niin hyvin. On oppinut nukahtamaan itsekseen uudestaan jos on väsynyt, samoin iltaisin ei ole mitään loputtomia nukutusrumbia. Todella paljon mukavampaa meille kaikille ja satunnaisille lapsenvahdeille. Tämä on jatkunut myös nyt, kun on siirtynyt lastensänkyyn.

Ja kyllä se sitten huutaa ihan reippaaseen ääneen kun haluaa pois sängystä :)

Yhteistyössä