Mistä tietää että rakkaus on loppunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miia"

Vieras
Mun mielestäni siitä että kun hän koskettaa sua niin se ei tunnu enään muulta kuin yhdentekevältä..testasin tänään ja huomasin etten voi enään jatkaa..bye bye 15 vuotta elämästäni. Kertokaa oma mielipiteenne mistä sen huomaa?

no ei sitä tarvi analysoida tietokirja kädessä vaan sen tuntee. Oon kuitenki myös sitä mieltä että jos ei lähde heti ovet paukkuen vaan antaa aikaa ja arvostaa yhdessä koettuja asioita ja kumppania niin rakkaus on mahdollista saada takaisin, se vaatii kuitenkin tahtoa. (Anna Puu: kolme pientä sanaa)

Ei sen rakkauden tosiaan pitäisi olla mikään tyhjenevä kanisteri joka loppuu kun se on käytetty loppuun. Päinvastoin, rakkaus lisääntyy rakastamalla. Voisitko tehdä jotain tässä ajassa radikaalia ja yrittää elvyttää ne tunteet sen sijaan että heität menemään? Ainakin yrittää? Aloita kunnollisella ilmaa puhdistavalla keskustelulla kumppanin kanssa. Jakakaa asioita, muistakaa kuunnella myös. Jos riitelette, tehkää se rakentavasti, ei niin että "sä et koskaan.." vaan "toivoisin että useammin.." tai "minä pitäisin jos..." Mieti mihin rakastuit hänessä? Onko ne piirteet vielä siellä löydettävissä? Mitä tuntematon ihminen näkisi hänessä, koita nähdä hänet vieraan silmin? Ryhdy tekemään asioita ihan ilman että odotat vastapalvelusta, ole kiltti hänelle: tee lempiruokaa, hero hartioita, kehu ulkonäköä, osta pieni lahja, tuo kaupasta tullessasi odottamaton herkku hänelle. Paitsi että hän alkaa tiedostamattomasti seurata esimerkkiäsi (hyvä synnyttää hyvää) ja todennäköisesti huomioi sinuakin enemmän, sinun rakkauden tunteesi alkavat kasvaa automaattisesti. Kasvata muutenkin rakkauden tunteita itsessäsi, kuuntele hempeitä biisejä, pukeudu romanttisesti, näe itsesi naisena ja hänet miehenä. Näe teidät parina sellaisin silmin kun silloin joskus.

Mitään et menetä jos vielä yrität.

Ei meillä ole mitään muuta kuin hänen suunnaton ahneutensa rahaan, mikään ei riitä..elää omassa maailmassaan ja roikkuu minussa enkä ymmärrä miksi- luulisi itsekin vaistoavan kun en hakua edes enään suudella

Yhteistyössä