mistä tietää että synnytys rupeaa olemaan lähellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syntyisjo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syntyisjo

Vieras
vielä olis vajaa 2 vk laskettuun aikaan ja mietin tässä että onko jotain "oireita" mistä tietää että synnytys rupeaa olemaan ovella?? joo tiedän, supistukset ym. mutta muita.. meinaan mulla ei oo vielä mitään.. ei siis mitään tuntemuksia että kohta pitäis poksahtaa meneeköhän yli ajalle?? :) mut kertokaapa jos teillä on jotain tai on ollu jotain "juttuja" ennen synnytystä? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Autumnleaves:
Riippuu varmaan yksilöstä, mutta mulla on ollut painontunne alapäässä. Pää on tullut siihen tyrkylle muutamaa tuntia ennen.

mulla taas tää vaihe kesti 6 viikkoa. :snotty: :headwall:

Mulla tuli ainaki totaalinen väsyminen edellisenä iltana, nukuin illalla ennen ysiä kolmen tunnin päikkärit. No sitte kolmen aikaa yöllä alkoki supistukset ja puolen tunnin päästä siitä alkoi lorahtelemaan lapsivettä.. Siinä oliki sitte touhua koko loppupäiväks. Ennen tota ei ollut mitään oireita, ja yli viikon meni lasketun yli.

Alkuperäinen kirjoittaja no joo.:
Ei ole mitään muuta varmaa merkkiä kuin vesien meno, ja sitäkään ei kaikille tuu. Muut on vaan yhteensattumaa, enemmän tai vähemmän.

allekirjoitan tän täysillä.
mä puoli tuntia ennen synnytyksen alkamista könysin vielä lattialla leikkelee kankaita.siitä reilu 2tuntia tyttö ulkona.

Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:
Mulla oli edellisiltana maha aivan sekaisin. Istuin pöntöllä ison mahani kanssa varmaan 3h. Seuraavana päivänä meni klo 14 vedet.

Mullaki on kummankin aikaan ollu päivää ennen maha ihan sekasin, istunut oon paskalla 24/7 ennen synnytystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Autumnleaves:
Riippuu varmaan yksilöstä, mutta mulla on ollut painontunne alapäässä. Pää on tullut siihen tyrkylle muutamaa tuntia ennen.

mulla taas tää vaihe kesti 6 viikkoa. :snotty: :headwall:

Mulla ollu painontunnetta jo 6viikkoo ja nyt menossa rv 30. eli saa ootella vielä jonku hetken.
Ja ap:n kysymykseen: En usko että on mitään "virallista" oireitta. Itsellä oli vaan sellanen fiilis, et parin päivän sisällä syntyy..

joo ja mulla ollut jo 3 viikkoa vaikka mitä "oireita". ripulia, pahantuulisuutta, pesimisvietti/siivousvimma, pääkipu, tunne "tänään syntyy", painon tunne, supparit, menkkakivut JA EI VAAN SYNNY, ihan turhaa niitä "oireita" vahdannut

Yhteistyössä