Mun väsymykseni on kestänyt jo nelisen vuotta.. välillä väsyttää enempi ja välillä vähempi.. tähän asti olen ajatellut, että se on vaan normaalia väsymystä.. ottaen huomioon, että meillä on kaksi pientä lasta, joita mä hoidan likipitäen kokonaan yksin.. toinen on kärsinyt korvakierteestä sillä seurauksella, että viime vuonna keskimääränen yöunen pituus oli mulla noin 4 tuntia.. sitten mä vielä opiskelen samalla.. äitiyslomaa olen pitänyt vaan reilun puoli vuotta kuopuksen syntymän aikoihin.. muuten olen ollut koko ajan koulussa..
Mutta nyt kun mies kertoi viime viikolla, ettei enää rakasta mua, niin mä olen jo neljänä päivänä ajatellut, että miten pääsisin eroon itestäni.. :ashamed:
en todellakaan ole sitä toteuttamassa mutta jatkuvasti mietin.. mä en vaan jaksa enää.. pelottaa ajatuskin siitä, että joutuisin olemaan yksin..
Tarvisko mun mennä lääkäriin? mä olen äärettömän huono menemään lääkäriin, menisin vasta sitten kun on pää kainalossa.. enkä mä edes usko, että lääkäri vois mua mitenkään auttaa.. en mä tiedä voiko kukaan mua auttaa.. jos joku vois niin se olis mies, mutta kun sitä ei kerta kaikkiaan kiinnosta.. :'(
Mutta nyt kun mies kertoi viime viikolla, ettei enää rakasta mua, niin mä olen jo neljänä päivänä ajatellut, että miten pääsisin eroon itestäni.. :ashamed:
Tarvisko mun mennä lääkäriin? mä olen äärettömän huono menemään lääkäriin, menisin vasta sitten kun on pää kainalossa.. enkä mä edes usko, että lääkäri vois mua mitenkään auttaa.. en mä tiedä voiko kukaan mua auttaa.. jos joku vois niin se olis mies, mutta kun sitä ei kerta kaikkiaan kiinnosta.. :'(