mistä tietää onko mies se "oikea"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin

Vieras
eli siinäpä se ikuisuus kysymys. outo sattumalta tapaaminen, sen jälkeen oltu yhteyksissä...jotain tuntuu olevan välillämme mutta en ole liekeissä...mies on...emme vielä seurustele koska pelkään ja emmin vielä, että voisiko tämä olla se oikea mies...?

eihän sitä vältämättä aina teitäkään.... Minä kirjoitin oman rakkaani tapaamiseta päiväkirjaani, että "oli joku kundi, ei kovin erikoinen". Mutta kyllä aika sen näytti, että OIKEAN miehen olen löytänyt :) Kohta 9vuotta yhdeistä taivalta takanaan :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin:
Kun mieheni kans tavattiin niin oli heti niin rento olo hänen kanssaan ja tuntui kun oltas tunnettu toisemme aina. Ja sama tunne kestäny nyt 17 vuotta.

Meillä oli myös näin.
Ekan kerran tavattiin, kun mä olin vielä edellisessä suhteessa.
Ei siinä ajatellut kipinöintiä silloin tietenkään mutta kun suhde kariutui, niin sen jälkeen ei mennyt kauankaan, kun lähdettiin treffeille.
Ja nyt ollaan oltu 7v. yhdessä. AIka menee kuin siivillä, ei edes tunnu, että ollaan oltu niin kauan yhdessä <3

Eiköhän sen vain tunne :) Ja sit jos osoittautuukin "vääräksi" ajan saatossa (ihmiset ku tuppaa muuttumaan joskus) ni eipä sekkää haittaa. Pitää elää hetkessä ja tehdä niinku hyvältä tuntuu eikä miettiä vuosikausia, et onko tää ny se oikea mulle..

Alkuperäinen kirjoittaja Bones:
Kun mieheni kans tavattiin niin oli heti niin rento olo hänen kanssaan ja tuntui kun oltas tunnettu toisemme aina. Ja sama tunne kestäny nyt 17 vuotta.

Meillä oli myös näin.
Ei siinä ajatellut kipinöintiä silloin tietenkään mutta kun suhde kariutui, niin sen jälkeen ei mennyt kauankaan, kun lähdettiin treffeille.
Ja nyt ollaan oltu 7v. yhdessä. AIka menee kuin siivillä, ei edes tunnu, että ollaan oltu niin kauan yhdessä <3

Joo, ei meilläkään mitkään tulenlieskat lennelly kun tavattiin mutta osat tuntu vaan loksahtavan paikolleen. Ja tuntuu että viime viikolla vasta tavattiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Bones:

Meillä oli myös näin.

Joo, ei meilläkään mitkään tulenlieskat lennelly kun tavattiin mutta osat tuntu vaan loksahtavan paikolleen. Ja tuntuu että viime viikolla vasta tavattiin.

Meillä olis varmaan lennellyt, jos en olis ollut varattu.
Muistan erittäin hyvin, mitä miehelläni oli päällään sinä päivänä :D

Minäkin tapasin miehen, josta kerroin ystävälleni, ettei tuntunut mitenkään erikoiselta... Nyt on kuitenkin on se ainoa ja oikea JA MAAILMAN RAKKAIN. Tuska ja ikävä on valtava, jos erossa joudun olemaan. Siitä kai sen tietää;)

En miekään ensitapaamisella pitänyt miestä kovin kummoisena,ihan normijätkänä :D
Ja "se oikea"-tunne tuli vasta sen jälkeen kun alettiin seurustelemaan..yritin olla niin ettei tunteet olis niin paljoa pelissä,kun pelkäsin että se jättää mikä päivä tahansa :ashamed:

mä en ajatellu tuosta ukosta juuri mitään positiivista ku ensimmäisiä kertoja tavattiin...

mutta nyt en vaihtas. monta mutkaa tarvittiin kyl meän yhdessäoloon,mut se kyl kannatti.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
eli siinäpä se ikuisuus kysymys. outo sattumalta tapaaminen, sen jälkeen oltu yhteyksissä...jotain tuntuu olevan välillämme mutta en ole liekeissä...mies on...emme vielä seurustele koska pelkään ja emmin vielä, että voisiko tämä olla se oikea mies...?

Eikai sitä voi oikein tietääkään ennenkuin seurustelee. Eihän se alun tunnereaktion syvyys kerro, rupeaako miehen tavat ärsyttämään

Alkuperäinen kirjoittaja kukeseen:
eihän sitä vältämättä aina teitäkään.... Minä kirjoitin oman rakkaani tapaamiseta päiväkirjaani, että "oli joku kundi, ei kovin erikoinen". Mutta kyllä aika sen näytti, että OIKEAN miehen olen löytänyt :) Kohta 9vuotta yhdeistä taivalta takanaan :heart:

meni mulla.

Eli kun olin tavannut tän miehen niin sanoin ystävilleni, ettei mua kiinnosta yhtään !

Osottautui sitkeäksi ja sain hänestä ihanimman miehen ikinä !!!! Kahdeksan vuotta ollaan taivallettu yhdessä :)

Juu, niin minäkin luulin että sen vaan tietää kun se oikea löytyy... Kaikki oli erilaista kuin muiden kanssa, ikävä suunnaton ja rakkaus niin rajua että välillä oikein sattui kun niin kovasti rakastettiin! Yhdessä oli hyvä olla ja yhteiset unelmat tuntui hyviltä. Nyt, 5 vuoden seurustelun, yhden lapen ja kahden vuoden naimisissaolon jälkeen tapellaan yötä päivää ja yhdessä on huono olla... :( Ikävä kyllä, tämä elämäni mies ei sitten kuitenkaan ollut se oikea, tai sitten sellaista ei ole olemassakaan!

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

No omalta kohdaltani voin sanoa, että kyllä sen vain tiesi. Ihmettelen näitä maajussille morsian -juttuja, jos oikeasti on vaikea päättää kahden naisen välillä, niin tietäähän sen jo silloin, ettei siitä mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa voi tulla..

kyllä sen vaan tietää kun on löytänyt sen oikean, kun ei tarvitse katsoa toista kuin päin niin on ihan sulaa vahaa. me ollaan oltu yhdessä vasta 7kk ja asutaan jo yhdessä ja ollaan kihloissa ja naimisiin mennään 5.6.2009. löysin mun unelmien miehen niin mitä sitä sitten odottamaan kymmentä vuotta ennen ku menee naimisiin. rakastun vaan päivä päivältä enemmän. toivottavasti teille muillekkin käy näin :)

Joidenkin kanssa kemiat vaan sopii yhteen ja kun enemmän tutustutaan niin moni asia loksahtelee paikoilleen. Jopa riitely on mukavaa "sen oikean" kanssa koska tietää että pöydän putsaaminen vaan parantaa suhdetta.

Minä rakastuinnykyiseen mieheen ensi silmäyksellä selvin päin (sekin oli).Kävelin sen ohi baarissa kun menin ystävieni luo ja sanoin ensimmäisenä että onmpas kerrassaanupea mies tuolla alhaalla tiskillä.Tuon haluan! Mihin kaveri vastas että no jaa ehkä vähän vanha mun makuun, mut sekin kyllä oikein käääntyi katsomaan sun perään. Seuraavana aamuna herättiin alasti vierekkäin ja siitä asti on ollu kuin satua. :) puoli vuotta meni jo? Toivottavasti tämä ei koskaan lopu!