Mistä tiiän onko asunto jo myyty???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Asuntoa etsimässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Asuntoa etsimässä

Vieras
Käytiin katsomassa yhtä rivaria mutta ei sitten ehditty pyytää yksityisnäyttöä vaikka paikka oli tosi kiva ja nyt sitä ei enää löydy oikotieltä eikä etuovelta! Oli tosi kiva rivitaloneliön pääty Espoon Sunassa ja kiva taloyhtiö ja vaikutti hyväkuntoiselta hyvältä taloyhtiöltä (soitettiin isännöitsijälle kun noi 70-luvun rivarit vähän on sellaisia että kaikki ei oo aina ihan hyviä) ja hinta ok, mutta mistä mä nyt tiedän onko se myyty vai ei???

Kai otit asuntoesitteen mukaan sieltä näytöstä? Pirautat tai laitat viestiä välittäjälle ja kysyt, joko se on myyty. Kun ilmoitus katoaa netistä, vaihtoehdot on yleensä, että se on myyty tai sopimus välittäjän kanssa on loppunut.

Kai otit asuntoesitteen mukaan sieltä näytöstä? Pirautat tai laitat viestiä välittäjälle ja kysyt, joko se on myyty. Kun ilmoitus katoaa netistä, vaihtoehdot on yleensä, että se on myyty tai sopimus välittäjän kanssa on loppunut.
No sitä on tässä nyt etsitty sitä esitettä...Nyt huomasin kumminkin kun aloin etsiä että tuosta samasta taloyhtiöstä on vielä toinen päätyasunto tullut myyntiin, ja vielä vähän halvemmalla että varmaan käydään sitä katsomassa vähän pikaiseen.... tuo alue on tuttua ja osa asunnoista on niin pommeja että en ikinä halua mutta tuo on ihan parhaita taloyhtiöitä tuolla ja hyvällä paikalla.

No mä en Espooseen muuttaisi muutenkaan, mutta erityisen tympeä mielikuva on juuri tuosta Suvelan seudusta ja niputan mielessäni Sunan tähän samaan pakettiin, mutta jos asunto on todella mieluisa, niin kaipa sitä tuonnekin kotiutuisi.

No mulla asuu yksi hyvä kaveri Sunassa ja tulee käytyä siellä usein, ja on kyllä tosi rauhallista ja melkein sanoisin idyllistä aluetta ja koulut lähellä. Lisäksi mulle on tärkeää että pääsee metsään ja lenkille helposti ja tuossa on Keskuspuisto ihan vieressä. Ja tosiaan kun ei ole varaa noihin Espoon rivitaloasuntoihin missään Olarissa tai Matinkylässä. Sunassa on minusta hyvä hinta-laatusuhde.

No mulla asuu yksi hyvä kaveri Sunassa ja tulee käytyä siellä usein, ja on kyllä tosi rauhallista ja melkein sanoisin idyllistä aluetta ja koulut lähellä. Lisäksi mulle on tärkeää että pääsee metsään ja lenkille helposti ja tuossa on Keskuspuisto ihan vieressä. Ja tosiaan kun ei ole varaa noihin Espoon rivitaloasuntoihin missään Olarissa tai Matinkylässä. Sunassa on minusta hyvä hinta-laatusuhde.
Varmasti Suna on rauhallisempaa kuin Suvela, itsellä vaan niin paljon töiden vuoksi negatiivisia kytköksiä tuohon alueeseen, etten sinne ihan heti muuttais...

Varmasti Suna on rauhallisempaa kuin Suvela, itsellä vaan niin paljon töiden vuoksi negatiivisia kytköksiä tuohon alueeseen, etten sinne ihan heti muuttais...
Joo, ne tutut jotka on esimerkiksi lastensuojelussa töissä pyrkii yleensä asumaan jossain muualla kuin niillä alueilla joilta omat asiakkaat tulee....

Mutta en tuota Suvelaakaan osaa niin kauhistella, olen asunut joskus Itä-Helsingissä ja siihen verrattuna tuo on aika nössö lähiö. Espoolaisversio, mitäs muutakaan siltä voi odottaa. Siellä on yksi tosi hyvä vietnamilainen ruokakauppa jossa yleensä käyn samalla kun käyn kaverin luona että silleen tulee sielläkin joskus käveltyä.

Joo, ne tutut jotka on esimerkiksi lastensuojelussa töissä pyrkii yleensä asumaan jossain muualla kuin niillä alueilla joilta omat asiakkaat tulee....

Mutta en tuota Suvelaakaan osaa niin kauhistella, olen asunut joskus Itä-Helsingissä ja siihen verrattuna tuo on aika nössö lähiö. Espoolaisversio, mitäs muutakaan siltä voi odottaa. Siellä on yksi tosi hyvä vietnamilainen ruokakauppa jossa yleensä käyn samalla kun käyn kaverin luona että silleen tulee sielläkin joskus käveltyä.
Myös Itä-Helsingistä löytyy monenlaisia alueita. Toki esim. Kontulan ostarin seutu on illalla aika haastava paikka, mutta sitten löytyy niitäkin alueita, jotka ovat (lähes) idyllisiä "nukkumalähiöitä".

Niin, Satulinna ja Suvelan seurahuone, jos nämä lopettaisivat, koko Suvela-Suna -alue muuttuisi nukkumalähiöksi.
Joo. Kaksi kunnon räkälää. Kun luin tuon jutun Satulinnasta Suomen Kuvalehdestä en mitenkään uskonut että puhuvat samasta pubista...

https://www.etuovi.com/kohde/g68379?sc=M1232509725 En oo varma mennäänkö tuolta Jalavapuiston vai Sunan kouluun. Kaveri asuu vähän kauempana Sunassa, mutta tuosta on lyhyempi kävelymatka kauppoihin. Kaverin lapset siis käyvät Sunan koulua.

Joo. Kaksi kunnon räkälää. Kun luin tuon jutun Satulinnasta Suomen Kuvalehdestä en mitenkään uskonut että puhuvat samasta pubista...

https://www.etuovi.com/kohde/g68379?sc=M1232509725 En oo varma mennäänkö tuolta Jalavapuiston vai Sunan kouluun. Kaveri asuu vähän kauempana Sunassa, mutta tuosta on lyhyempi kävelymatka kauppoihin. Kaverin lapset siis käyvät Sunan koulua.
En noista kouluista tiedä ja voihan tosiaan olla, että nuo baarit on huonommassa maineessa kuin oikeasti ovat. Itsellä vaan työn kautta negatiivisia kokemuksia. Muuten en ole alueella liikkunut.

Putkiremontit vielä tekemättä, ne tulee varmasti eteen suhteellisen äkkiä, kun ovat seurannassa.
Soittelin isännöitsijälle ja taloyhtiön puhikselle, hyvässä kunnossa putket, mutta tietty remppa tulossa. Arvioivat että viisi vuotta tod näk menevät vielä hyvin. Sitten pintavetona remppa mahd. kevyesti. Maksaahan se sitten, mutta kun ei oo betonikerrostalo vaan puuelementti niin menee nopeammin eikä välttämättä tartte muuttaa pois remontin ajaksi.

Ei mua tuo remppa pelota jos asunnon hinta on kohtuullinen. Uskon että sitten putkiremontin jälkeen menee taas iteltä kämppä helposti kaupaksi ja hinta nousee.

Yhteistyössä