mistä toi Chisun Sabotage kappale mielestänne kertoo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiop

Vieras
Mä oon ihan surkea tulkitsemaan tämän tyylisiä kappaleita joten kiinnostais tietä mistä kappale teidän mielestä kertoo?

Ihan huikean hyvä kappale josta nousee karvat pystyyn joka kerta :heart: Näin vaikka en ymmärä sen sanomaa :D Tai ehkä mulla joku mielikuva on mistä se vois kertoa mutta yleensä mun veikkaukset menee päin mäntyä :laugh:

Jälleen suloinen sabotage
mä putosin sun ansaas
mä tiesin että enkelit
on kieroja kuin rinkelit
kun pilvellesi pyrähdin

oon ystävä mustelmien
tarpeeksi niistä saa mä en
siks vaik sun kanssa leikkimään
ei jäisi hai tai härkäkään
täs oon taas ilman kypärää

ja kohta nuolen haavoja
syviä ja suolaisia
kun mikään ei tunnu miltään
kipu korvaa ystävää

on mua viety huoneisiin
ja murtauduttu mun tunteisiin
nähdäkseen siel ei mitään oo
vaik käyttäis kirkkainta valoo
siel kaikuu kun huutaa "haloo"

mä tarvitsen mun haavoja
syviä ja suolaisia
kipu korvaa ystävää
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
joka ei jätä milloinkaan
nöyränä vartoo vuoroaan
kipu korvaa ystävää

030182-xxx hoen mun nimeä
mykkiin puhelinvastaajiin
et saisin sut viel kerran kii
muuttaisit mut taas eläväks
kuulevaks sekä näkeväks
030182-sabotage hoen sun vastaajaan

mä tarvitsen mun haavoja
syviä ja suolaisia
kipu korvaa ystävää
joka ei jätä milloinkaan
nöyränä vartoo vuoroaan
kipu korvaa ystävää

Ihmisestä, joka tarvitsee väkivaltaisia tai muuten vain "erilaisia" tunteita elämäänsä sietääkseen itseään. Siis näistä "sekopäistä", jotka jostain syystä vihaavat itseään ja haluavat rankaista itseään elämällä väkivaltaisessa/hyväksikäyttävässä suhteessa. Kokevat ansaitsevansa sen.

kertoo itsensä vahingoittamisesta. siitä, että tulee hyvä olo kun tekee itselleen mustelmia ja haavoja. Hyvää oloa ei tule muualta kuin itsensä vahingoittamisesta ja se kipu näyttää että on elossa kun muut asiat ei tunnu miltään.

Mun nähdäkseni toi kertoo siitä että tunteet on kuollu ja mikään ei tunnu miltään ja kipu on ainoa mikä tuntuu ja sitten hää käyttää masokistisia palveluja jotta saa itsensä tuntemaan jotain :D

[QUOTE="vieras";24636088]kertoo itsensä vahingoittamisesta. siitä, että tulee hyvä olo kun tekee itselleen mustelmia ja haavoja. Hyvää oloa ei tule muualta kuin itsensä vahingoittamisesta ja se kipu näyttää että on elossa kun muut asiat ei tunnu miltään.[/QUOTE]

Mun mielestä enemmänkin siitä, että joku muu tekee nuo.

Minusta se kertoo ihmisestä, joka hakeutuu sellaisten seuraan, jotka vahingoittavat häntä. Esim. väkivaltaiseen suhteeseen. Ja että hänen päätään on tästä syystä tutkittu, turhaan.

[QUOTE="hmm";24636164]Minusta se kertoo ihmisestä, joka hakeutuu sellaisten seuraan, jotka vahingoittavat häntä. Esim. väkivaltaiseen suhteeseen. Ja että hänen päätään on tästä syystä tutkittu, turhaan.[/QUOTE]

Mä kans ajattelin, että tää henkilö hakeutuu aina väkivaltaiseen suhteeseen, kenties samaan uudestaan ja uudestaan?

paskat toi nyt mistään tarkotuksella ittensä satuttamisesta kerro. .. että itselleen mustelmia ja haavoja jne niinkun joku oli mieltä. Eiköhän tuo nyt hakeudu vaan semmosen ihmisen seuraan, joka ei tee hälle hyvää ( henkisesti ) !! Rakastaa väärää miestä..

paskat toi nyt mistään tarkotuksella ittensä satuttamisesta kerro. .. että itselleen mustelmia ja haavoja jne niinkun joku oli mieltä. Eiköhän tuo nyt hakeudu vaan semmosen ihmisen seuraan, joka ei tee hälle hyvää ( henkisesti ) !! Rakastaa väärää miestä..

Olen miettinyt että rakastaa ehkä väärää naista. Tuon näköinen nainen ei ole koskaan missään miehen kanssa niin ihmetyttää.

Mielestäni tässä ei oikein ole edes tulkinnanvaraa. Selvästi kertoo naisesta, joka on väkivaltaisessa suhteessa ja nimenomaan saman miehen perään silti haikailee, vaikka tämä on väkivaltainen. Eli kertoo varmaankin hyvin monen ihmisen elämästä.

On pahoinpidellyn naisen tarina. Uskoo ja luottaa edelleen ja joutuu satutetuksi ja taas saa nuolla haavojaan. Mutta tarvitsee, jostain kumman syystä, niitä haavoja. Onhan näitä naisia paljonkin.

Yhteistyössä