Mistä tunnistaa keittolihan? HELPPIÄ!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja himokas kokki xD
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

himokas kokki xD

Vieras
Mulla alko hulluna tehdä mieli lihakeittoa. Pakkasessa on vuoden vanhoja hirvenlihapaloja, vieläkö niitä voi käyttää? Osa saattaa olla kaksikin vuotta... Mistä noista tunnistaa mikä on paras keittoon? Siellä on vissiin viis eri köntsää ja ne on jäätyny sellasiksi neliskanttisen muotoisiksi. Yhdessä pussissa on kaksi luisen näköstä palasta, muista en erota luuta. niissä kahdessa ei paljon muuta näykään ku luuta. Missään pussissa ei lue mitään. Muut on ne pakannu...

Ja sitte vielä lopuksi joku iisi resepti, kiitos. On jonku aikaa ku viimeksi tehny hirvenlihakeittoa :whistle:

Ne luulliset käyttäisin minä keittoon. Minä keitän luinen päivinen, koska luista tulee keittoon maku. Ja sulatus tietenkin. Kerkeätkö enää tänään? Olis hyvä ollut jo eilen ottaa sulamaan. Mitäs jos tekisit vasta huomiseksi ateriaksi. Keittämiseenkin menee jo ainakin kolme tuntia jos ei enemmänkin, riippuen kuinka mureeta haluat.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Ne luulliset käyttäisin minä keittoon. Minä keitän luinen päivinen, koska luista tulee keittoon maku. Ja sulatus tietenkin. Kerkeätkö enää tänään? Olis hyvä ollut jo eilen ottaa sulamaan. Mitäs jos tekisit vasta huomiseksi ateriaksi. Keittämiseenkin menee jo ainakin kolme tuntia jos ei enemmänkin, riippuen kuinka mureeta haluat.

No teen nyt tänään. Meillä on kaikki muutkin lihat pakastimessa. Sulais nuo tietty mikrossakin, mutta muistin just että olen ennenkin tehnyt jäisistä lihoista ja tuli hyvä. Ehtiihän se ainakin neljä tuntia kiehua jos 12 laitan. On se äitikin joskus sanonu, että jäisistäkin voi tehdä ja vissiin palstallakin joskus lukenut. ;) :p

Yhteistyössä