Mistä turvanaru vaunuihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Tarvitsen turvanarun vaunuihin, siis sellaisen mikä estää vaunujen karkaamisen jos esimerkiksi kaadun. Mistä niitä saa ja onko niillä parempaa nimeä, tuolla en löytänyt.

rautakaupasta metri-kaksi ohutta köyttä/narua jonka päihin laitat esim pienet palomiehenhakaset? Saat ne nopsaan kiinni sekä työntöaisaan että vaikka oman takin vyöhön?

:saint:

Mä oon monesti miettiny ihan samaa. Varsinkin talvisaikaan liukasta alamäkeä kulkiessa kävi aika monta kertaa mielessä, että mitä jos kaadunkin niin pahasti, että ote irtoaa ja vaunut karkaa :S

[QUOTE="vieras";24525278]Mä oon monesti miettiny ihan samaa. Varsinkin talvisaikaan liukasta alamäkeä kulkiessa kävi aika monta kertaa mielessä, että mitä jos kaadunkin niin pahasti, että ote irtoaa ja vaunut karkaa :S[/QUOTE]

toisaalta liukkaassa mäessä vaunut veis mukanaan. Samaa narua pohdin tuplakärryjen suhteen ja tulin tulokseen että mun kropalla oisin joutunu luisuun kera vaunujen.

Älkää hankkiko lapsia, jos olette noin avuttomia. Varmaan teillä pitäisi olla autossakin turvanaru. Tuli siitä mieleen, että sellainen ketju olikin joskus. Jonkun auto oli karannut.

Kuulostaa äkkiseltään vaaralliselta. Jos tosiaan liukkaalla kaatuu, niin silloinhan alkaa raahautua vaunujen perässä itse (alamäessä) tai pahimmoillaan kaataa ne vaunut.

Kannattaa laittaa vielä vauvaan sellainen kiristävä naru kaulaan ja toinen pää omaan käteen, jos sattuu vaunut kaatumaan ja vauva putoaa vaunuista ja alkaa liukua mäkeä. Tuplavarmistus.

Yhteistyössä