Mistä tytölle "pitkä" takki juhlamekon päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jänö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jänö

Jäsen
09.07.2004
551
0
16
Tervehdys kaikille pitkäästä aikaa!

Nyt on jänö pulassa, pitäisi pupusille(110-116cm) löytyä jostakin pitkä (esim A-mallinen) takki, jota voisi näin talven juhlissa käyttää mekon kanssa.

Olen kolunnut kaiken maailman kaupat niin livenä kuin netissäkin, mutta tarjolla tuntuu vaan olevan toppatakkia, ja vielä aika lyhyitä malleja.

Nyt kaipaisin vinkkejä, mistä pitkiä takkeja voisi saada hankittua - huuto.netinkin jo skrollsin läpi :/

H&M:ltäkin on tollaisia löytynyt, Stockalta myös. Varsinaisissa lastenvaatekaupoissa vielä lisää. Bobostakin voisi löytyä.

Hm nettikaupasta löytyy vain yksi kylläkin (joka oli näköjään loppu), mutta kaupassa varmaan lisää.

Ellokseltakin löytyy vaikka kuinka monta mallia!

http://tinyurl.com/5n34em

Vai pitäisikö ap:lle olla nilkkoihin asti ulottuva takki, niitä ei kyllä löydy, noita polvipituisia vaan.

kirppikseltä merkkivaate Duffelin. Tummansininen taitaa olla Maroul vai mikä tuo merkki nyt olikaan. Meillä poika on 110cm ja takki menee varmasti vielä 2 vuotta on sellainen reilu ehkä 120cm pitkä. Kiva takki on just kylälilyyn ja juhliin. Jos siis rahaa sinulla on niin merkkivaateliikkeisiin siellä on aina varmasti joku duffelimalli myynnissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Me ostettiin viime vuonna a-linjainen villakangastakki tytölle Stockalta.

Ei ehkä maailman kätevin, kun pesulaan pitää viedä pesetettäväksi, mutta niin kiva et oli pakko ostaa :)

Mä olen kyllä pessyt meidän tytön villakangastakkia ihan pesukoneen villapesuohjelmalla. Ihan hyvänä on pysynyt, edes nukkaa tai muuta ei ole tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Me ostettiin viime vuonna a-linjainen villakangastakki tytölle Stockalta.

Ei ehkä maailman kätevin, kun pesulaan pitää viedä pesetettäväksi, mutta niin kiva et oli pakko ostaa :)

Mä olen kyllä pessyt meidän tytön villakangastakkia ihan pesukoneen villapesuohjelmalla. Ihan hyvänä on pysynyt, edes nukkaa tai muuta ei ole tullut.

Mä en uskalla ottaa riskiä ja toimia vatsoin ohjelappua :xmas: Jos menee pilalle niin sinne menisi se 100? hukkaan.

Mä en uskalla ottaa riskiä ja toimia vatsoin ohjelappua :xmas: Jos menee pilalle niin sinne menisi se 100? hukkaan.

Mullakin oli vähän perhosia vatsassa kun odottelin takkia koneesta... :saint: Oli vielä Lontoosta tuotu takki, M&S:n mallistoa.

Yhteistyössä