Mistä tyylikäs hyönteisverho oveen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hendu79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hendu79

Jäsen
13.08.2008
161
4
18
Helsinki
Siinäpä se kysymys olikin.
Miehen sisko oli viime vuonna ostanu sellasen ötökkäverhon oveen missä on n. 20cm leveät suikaleet, jonkinlaista tukevaa verkkokangasta. Koko homma on siistillä listalla kiinni oven päällä ja liuskojen alapäässä on painot, jotta verho pysyy siististi paikoillaan.
Tällanen oli ostettu siis viime kesänä Hobby Hallista, mut nyt en löytäny sieltä yhtään ainutta ötökkäverhoa. Ja useammassa muussakin kaupassa oon käyny ettimässä, mut löydän vaan jotain sellasia tosi heppoisen tuntuisia versioita tai sit sellasia normi "muovisuikaleverhoja".

Me on ostettu honkkarista viime vuonna. Meil on tuommoinen mikä alimmassa kuvassa:

http://www.otokka.fi/index.php?42

Tuolta löytyy noi jälleenmyyjät, eli varmaan jostain noista kannattaa etsiä:

http://www.otokka.fi/index.php?45

Siis just tollasta mä oon ettiny.
Täytyypä siellä Honkkarissa mennä käymään.
Katoin tota listaa noista jälleenmyyjistä ja aika monessa oon jo käyny, eikä kyllä silti löytyny.
No, täytyy jatkaa ettimistä. :)
Ei vaan näillä helteillä ja rv 34 kun on vielä menossa, niin oikein jaksais turhaan noissa kaupoissa juosta. :D

Satutko muistaa BellaMarie mitä maksoit tosta verhosta?

Kaikista paras on ihan sellainen "ovi", koska noistakin leveistä suikaleista kyllä pääsee läpi, ja aina hirmu asettelu, että on oikeinpäin limittäin jne...

Meillä on Lidlistä ostettu tuollainen kehikko-ovi, ja helpostihan sen tekee itsekin jostain rimasta ja verkosta.

Kaikista paras on ihan sellainen "ovi", koska noistakin leveistä suikaleista kyllä pääsee läpi, ja aina hirmu asettelu, että on oikeinpäin limittäin jne...

Meillä on Lidlistä ostettu tuollainen kehikko-ovi, ja helpostihan sen tekee itsekin jostain rimasta ja verkosta.

ei niistä suikaleista pääse läpi.. ihmiset eivät vaan osaa asentaa niitä... ensinnäkään ne eivät saa koskettaa maahan, niinkuin olet ilmeisesti laittanut. silloin ötökät pääsee läpi. idea niissä on hankaussähkö, joka pitää ötökät loitolla, kun suikaleet osuvat maahan hankaussähkö maadoittuu ja suikaleitten hyöty on täysin olematon.,.

Yhteistyössä