Mistä ulkoilutakki odottajalle (ei niitä trenssityylisiä "hienoja") ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toivotonta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toivotonta

Vieras
Olen nyt kahlannut läpi kaikki googlen äitiystakki-haussa tulleet liikkeet, ja vain yksi varsinainen vapaa-ajan ulkoilutakki löytyi! Sekin oli fleeceä, että ei mitään tuuli- ja sadeominaisuuksia. Olen kokeillut urheiluliikkeissä reilusti isompia kokoja tavistakeista, mutta ai kamala ne on rumia telttoja päällä. Apua, tietääkö kukaan mistä niitä vois löytää?? Vauva syntyy syksyllä, joten aika pitkästä ajasta puhutaan olla ilman ulkoilutakkia... Ulkomaiset nettikaupatkin käy!

Äitiystakit todella kalliita, minun piti saada kevät takki pariksi kolmeksi kuukaudeksi. Kävin hulluillapäivillä ostamassa hieman normaalia isomman koon parka-takin, hintaa oli joku 50€. Normaalisti olen kokoa L/XL, mutta ei silti tarvinnut ostaa suurinta. Elloksella myös paljon todella isoja kokoja, joten pitäis riittää kaikille raskaanaoleville.

Jos olet suunnitellut kantavasi vauvaa liinassa, niin vilkaise Myllymuksujen kantotakkia. Siihen on saatavilla lisäkappale raskausmahaa varten. Ei mitään kokemusta tuosta, mutta vaikuttaa ihan asialliselta. Aika kallis se tosin on.

http://www.myllymuksut.com/kantoliinat-takit-kantotakit-c-12_54.html?osCsid=27c1e48ce3db7f56d87c3176b5d7111a

Polar o pyretin fleecetakissa oli vain ihan pieniä kokoja :/

Isompaa kokoa tavallisesta takista en halua, ne kun ei istu millään lailla.

Kantoliinaakin olen suunnitellut käyttäväni lähinnä sisällä..

Huoh..

[QUOTE="Vieras";28385522]Käytä miehes takkia[/QUOTE]

Näin mä tein. Ja sitten alle vaatteita kylmempinä päivinä, ja sateenvarjo sateisina...Ei sitä välikausitakkia oikeasti niiin usein tarvitse. Viimeisillään raskaana tuskin jaksaa paljoa esim. vaeltaa..

Mä käytin vaan miehen takkia ja kirpparilta halvalla ostettua isoa takkia. Rumaltahan se näytti ja istui huonosti, mutta kyllä sitä lyhyen ajan kesti... Nyt ostaisin kantotakin jos olisin raskaana, koska oln innostunut ulkoilemaan enemmän kantoliinan kuin vaunujen kanssa.

Yhteistyössä