Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Montako alotusta sä oikein meinaat tehtailla asiasta? :headwall:
Sanoin jo toisessa ketjussa sulle vastauksen
Meillä on kaikki laitteet (DVD,digiboksi, telkkari, CD, wii ja xBox) saman kaukosäätimen takana. Hyvin toimii. Merkiltään tuo on Logitech. Se opetetaan tietokoneohjelman kautta noihin laitteisiin, minä en ole sitä arvatenkaan tehnytKas.Mä tein näköjään kaksi aloitusta. Tää ensimmäinen ei vaan näkynyt mulla missään. :O No joo, mä kysyin kerran tuosta yleiskaukosäätimestä, mutta silloin sanottiin kodinkoneliikkeessä, ettei ne tahdo toimia digibokseissa. Pitääkö se paikkaansa muka? :O Saako sillä tallennuksetkin laitettua?n
No mähän selitin jo kulta miksi tuli tämä toinen aloitus.Lue ihan rauhassa vaan viestit.
Mä kysyin sulta vastakysymyksen siinä toisessa ketjussa.
![]()
Meillä on kaikki laitteet (DVD,digiboksi, telkkari, CD, wii ja xBox) saman kaukosäätimen takana. Hyvin toimii. Merkiltään tuo on Logitech. Se opetetaan tietokoneohjelman kautta noihin laitteisiin, minä en ole sitä arvatenkaan tehnyt![]()
Kauheaa :O Kuulostaa monimutkaiselta.Mutta mun telkkari on mallia näkkäri, siis oikee kuvaputkitelkkari vuosien takaa, ja digiboksi ja dvd ihan eri merkkiä. Mahtaako sellainen yleiskaukosäädin toimia silti noissa?
Kauheaa :O Kuulostaa monimutkaiselta.Mutta mun telkkari on mallia näkkäri, siis oikee kuvaputkitelkkari vuosien takaa, ja digiboksi ja dvd ihan eri merkkiä. Mahtaako sellainen yleiskaukosäädin toimia silti noissa?
Hmmm..................... Kierrätyskeskuksesta vois kysyä käytettyä, mutta sen toimimisesta ei ole takeita