Mistä uusi kaukosäädin digiboksiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no kodinkoneliikkeistä voi kysellä, tai sitten suoraan valmistajan huollosta/maahantuonnista. yleensä maksaa vaan aika paljon noi vara/lisäosat.
hommatkaa sellainen yleiskaukosäädin, joka säätä samalla tv.n, boksin, soittimet ja mah. kajarit.
helppo käyttää, kun oppii eikä tarvii olla miljoonaa säädintä esillä.

Kas. :D Mä tein näköjään kaksi aloitusta. Tää ensimmäinen ei vaan näkynyt mulla missään. :O No joo, mä kysyin kerran tuosta yleiskaukosäätimestä, mutta silloin sanottiin kodinkoneliikkeessä, ettei ne tahdo toimia digibokseissa. Pitääkö se paikkaansa muka? :O Saako sillä tallennuksetkin laitettua?n

Kas. :D Mä tein näköjään kaksi aloitusta. Tää ensimmäinen ei vaan näkynyt mulla missään. :O No joo, mä kysyin kerran tuosta yleiskaukosäätimestä, mutta silloin sanottiin kodinkoneliikkeessä, ettei ne tahdo toimia digibokseissa. Pitääkö se paikkaansa muka? :O Saako sillä tallennuksetkin laitettua?n
Meillä on kaikki laitteet (DVD,digiboksi, telkkari, CD, wii ja xBox) saman kaukosäätimen takana. Hyvin toimii. Merkiltään tuo on Logitech. Se opetetaan tietokoneohjelman kautta noihin laitteisiin, minä en ole sitä arvatenkaan tehnyt:rolleyes:

Meillä on kaikki laitteet (DVD,digiboksi, telkkari, CD, wii ja xBox) saman kaukosäätimen takana. Hyvin toimii. Merkiltään tuo on Logitech. Se opetetaan tietokoneohjelman kautta noihin laitteisiin, minä en ole sitä arvatenkaan tehnyt:rolleyes:

Kauheaa :O Kuulostaa monimutkaiselta. :confused: Mutta mun telkkari on mallia näkkäri, siis oikee kuvaputkitelkkari vuosien takaa, ja digiboksi ja dvd ihan eri merkkiä. Mahtaako sellainen yleiskaukosäädin toimia silti noissa?

Kauheaa :O Kuulostaa monimutkaiselta. :confused: Mutta mun telkkari on mallia näkkäri, siis oikee kuvaputkitelkkari vuosien takaa, ja digiboksi ja dvd ihan eri merkkiä. Mahtaako sellainen yleiskaukosäädin toimia silti noissa?

On meillä ollut noita säätimiä jo pitkään, varmaan 8 vuotta. Mutta en tosiaan itse taitaisi itse ainakaan yskimättä osata tehdä tuota, koska nostat kädet pystyyn kun en osaa ekaa juttua.

no meilläkin mies sen ohjelmoinut, mutta meillä se tosiaan ohjaa tv.tä, boksia, ps3.sta ja äänenvahvistimia, kaikki eri merkkisiä joten sillä ei väliä.
kannattaa pohtia, koska tosiaan saattaa tulla kalliiksikin uusi kaukosäädin vaan siihen boksiin.

[QUOTE="vieras";22916400]no meilläkin mies sen ohjelmoinut, mutta meillä se tosiaan ohjaa tv.tä, boksia, ps3.sta ja äänenvahvistimia, kaikki eri merkkisiä joten sillä ei väliä.
kannattaa pohtia, koska tosiaan saattaa tulla kalliiksikin uusi kaukosäädin vaan siihen boksiin.[/QUOTE]

Niin.. en sitten tiedä, mutta mitä olen katsonut, niin yleiskaukosäätimen saa alle satasella kun taas uusi samantyyppinen digiboksi näyttäis maksavan yli 200€. Enkä missään tapauksessa osta uutta digiboksia kuitenkaan vaikkei tuota sais koskaan toimimaan, koska mulla on toinen, mikä on ihan ok. Olis vaan kiva saada tuo uusi ja parempi toimintaan. :)

Yhteistyössä