Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Moikka!Heippa! Yllä olevat tarinat kuulostaa niin tutuilta omallakin kohdalla. Olen reilu kolmekymppinen äiti ihminen ja asun Helsingissä. Mulla on muutenkin vain kourallinen kavereita ja vain yhdellä on lapsi. Jotenkin huomaa, että lapsettomien kavereiden kanssa on niin erilaiset intressit. Olis mukavaa saada lisää juurikin äiti kavereita, joitten kanssa vois vaikka kyläillä puolin ja toisin, ja keksiä kaikkea mukavaa tekemistä.
Onkos teitä siellä, jotka haluais tutustua? Mulle voi mielellään ilmoitella itsestäänbelladonna@luukku.com
Myös minä totean, että aivan kuin mun kynästä tämä teksti. Olen itse 32v ja muutettuani Tampereelle vuosia sitten jäivät kaikki pitkäaikaiset koulujen ja harrastusten kautta nuorena saadut tosiystävät sinne. Nyt lapsen tultua elämään tulee entistä vähemmän lähdettyä Helsinkiin asti kavereita tapaamaan.
Tuntuu vaikealta löytää hyviä ja oikeasti läheisiä ystäviä, joiden kanssa voisi viettää aikaa koska tahansa ilman suurempia suunnitelmia ja valmisteluita. Sellaisia rentoja ihania kavereita kaipaisin niin kovasti. Tuntuu välillä, että tarvitsisi seuraa tyttöjen jutuille
Ja just mammakerhoista on sama fiilis, että tulee usein juteltua vain lapsista, olisi kiva kun olisi kavereita joiden kanssa voisi jutella arjen vastapainoksi ihan muista jutuista.
Suomessa pitäisi olla joku nettifriendfinder systeemin, jossa vois hakea kriteereillä itselle sopivia kavereita![]()