Mistä välikausihaalari?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurahousu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kurahousu

Vieras
Eli mistä löytyis käytetty tai edullinen uusi 80cm välikausihaalari tytölle? Oon kahlannu huutista läpi monen monta kertaa ja siellä hinnat nousee niin korkeiks ettei käytetystä haluu niin paljoo maksaa!! Mistä ootte saaneet edullisesti hyvän haalarin? Esim. reima, tiket tai muu vastaava? Oletteko tilanneet ulkomailta? Tai yleensäkin mistä ostitte ja paljonko maksoitte välikausihaalaristanne?

Me ostettiin Travallen puku Cittarista n. 20 €. Piti ostaa 86 kokoinen, mutta siellä oli vain 80 cm asti, joten otettiin se. On sen verran väljää mallia, että mahtui hyvin, katotaan mahtuuko enää syksyllä ;) Mut joo, mä ostan mielummin uuden puvun, kun muutaman euron halvemman, mutta käytetyn. Mutta kannattaa kirppiksiäkin kahlata, koska aina välillä on niitä fiksusti hinnoiteltuja ;)

Vinkiksi vielä, että mun mielestä pinkit yms. söpöstely puvut nousee huutiksessa kalliimmiksi kuin esim. unisex väriset. Jos ei ole niin tarkkaa, onko se just vaaleanpunainen ;)

Mä myin just Huutiksessa täysin ehjän ja siistin, viime syksyn mallia olevan Reimatec-haalarin. Hinnaksi tuli 40e. Ei paha mun mielestä, saman saa maksaa jos ostaa käytettynä tavishaalarin ja kuravaatteet ellei nyt mitään superlöytöjä satu tekemään.

Kirppareilla noista haalareista saa maksaa vähintään 25e ja tuolla hinnalla niissä on ainakin ikitahroja ja kuluneet polvet.

Yhteistyössä