Mistä vastasyntyneelle kivoja vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zenn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

zenn

Aktiivinen jäsen
25.01.2010
2 228
1
36
Tampere
Oi miksi kaikki kietaisubodyt on vaaleanpunaisia, vaaleansinisiä, valkoisia tai nallekuvioisia beigejä tai sitten maksavat yli 20e?

Kappahlissa oli tosi kivoja unisex newborn-vaatteita, mutta niistäkin kaikki kivat ovat menneet, Lindexillä vain ällöpastelleja, H&M:llä vai pari pastelliväristä bodya jäljellä, Tutta on jämähtänyt ysäriaikaan.

Ärsyttää. Pitäisi löytää muutama 56 ja 62 kokoista kietaisubodya, mutta ei tunnu mistään löytyvän ostamisen arvoisia, kun ihan täysin varma sukupuolesta ei voi olla ja unisex-vaatteet mitä olen löytänyt ovat rumia, eikä syntymän jälkeen enää kannata 56 kokoisia enää lähteä hankkimaan..

No mimmosia niiden vaatteiden pitäisi olla, että olisivat unisex, eivätkä rumia?

Mä taidan olla omituinen, mun mielestä liki kaikki vauvojen vaatteet ovat söpöjä, jotkut vähemmän käytännöllisiä kuin toiset.

Pop:lla on kietaisubodeja, taitaa nykyään olla kylläkin vain puna-valkoisena ja tummansini-valkoisena, mutta ainakin ne on kirkkaita ja unisexejä. Halpojahan ne ei ole. Lindexillä näytti olevan harmaa-valkoista. Kappahlissa oli ainakin viime viikolla valkoista, jossa harmaalla "norjalaisvillapaitakuviota", saattoi olla muitakin, mutta tuon olisin ostanut vauvalleni koossa 62, mutta meidän kaupassa oli juuri se koko loppu. 56 oli.

Prisma kannattaa katsoa, siellä on kohtuuhintaista vaatetta ja niillä on omaa mallistoa. Kietaisubodeja siellä on mielestäni aina.

Se 20e tuntuu turhan suurelta sijoitukselta vaatteisiin, joita ei pidetä todennäköisesti kuukautta pidempään.. mutta se taitaa olla tehtävä :)

Mä en ole tykännyt yhtään Lindexin vauvojen vaatteista, kun olen käynyt katsomassa, liian pastellia ja H&M:llä on ollut välillä kivoja, mutta ne ovat menneet ja nyt on vain muutamia hassuja jäljellä, ehkäpä sinne tulee vielä ja KappAhliinkin?

Mutta jos myyt ne käytön jälkeen niin saat sen hintaeron suunnilleen takaisin.

Mä olen hirveän laiska ihminen, enkä oikeasti jaksa myydä huutonetissä, että saisin mahdollisimman paljon rahaa vaan sillä tavalla, että pääsen eroon.. Helpoimman kautta siis.

KappAhlista löysin pari bodya, löytyi vielä yksi sellainen aivan ihana oksakuvioinen-body ja raidallinen. Ehkä niillä pärjätään ja 62cm ostetaan sitten kun on syntynyt. Kiitoksia :)

Yhteistyössä