mistä voi johtua, että alkuraskaudesta tulee joka toinen päivä verta pyyhkiessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
paperiin ihan reippaastikin mutta ei tule siteeseen asti ja sitä saattaa tulla yhden vessareissun ajan tai pari päivää putkeen ja pitää päivän pari taukoa ja taas tulee verta? ei suuria määriä ja ei siteeseen asti mutta tosiaan pyyhkiessä. nyt viikot 7+0 ja tuota tiputtelua ollut suurimman osan tästä muutamaa päivää vajaasta 4 viikosta mitä menkat on nyt myöhässä.

käyty kahteen kertaan lääkärissä ja kummalllakaan kerralla ei löytynyt mitään keskenmenoon viitaavaa ja ei löytynyt verta sisätutkimuksessa. ultraa ei ole tehty missään vaiheessa.

Voi vuotaa kohdunsuulta tai esim. istukasta, jos on alhaalla. Itse kyllä sen ultran silti pyytäisin. Mulla tuommonen parin viikon ajan kestänyt tuhruvuoto kertoi tuulimunaraskaudesta. Mutta jos sulle on sisätutkimus tehty niin siinä olisi jo huomattu jos kohtu olisi normaalia pienempi esim. tuulimunan tai keskeytyneen keskenmenon takia.

mulla oli ihan sama tilanne kans vkoilla 6-7 kävin myös ultrassa ja kaikki oli ok, sydänkin sieltä tykytti. :) neuvolassa sanottiin että istukasta tod näk. irtoo sitä verta... nyt vkolla 9 ja ei mitään... eli hope kaikki ok.. :)

joo, mulle on tehty sisätutkimus 6+1 ja 6+5 tuon vuotelun takia ja molemmat lääkärit oli kirjoittanut sairaskertomukseen ettei havaittavissa ole mitään keskenmenoon viittaavaa ja lääkärit puhuikin, että saattaa kohdunnapukka, kaula tai limakalvot vuodella muuten vaan ja tuon viimeisen tutkimuksen tehnyt lääkäri oli aika kummissaan ettei vielä ole ultrattu ja painottikin sitä, että täytyy ultrata, ja eilen ekan tutkimuksen tehnyt lääkäri laittoi lähetteen ultraan mutta ei osannut sanoa koska se ultra sitten olisi. epäili, että ensiviikolla mutta ei uskaltanut luvata varmalle. mutta mä ajattelin potkia huomenna taas neuvolaa tuon ultran suhteen kun näemmä meillä ei voi enää soittaa suoraan ultrauspaikkaan aikaa vaan se varataan neuvolasta.

[QUOTE="mävaan";22238172]mulla oli ihan sama tilanne kans vkoilla 6-7 kävin myös ultrassa ja kaikki oli ok, sydänkin sieltä tykytti. :) neuvolassa sanottiin että istukasta tod näk. irtoo sitä verta... nyt vkolla 9 ja ei mitään... eli hope kaikki ok.. :)[/QUOTE]

mä mietein kanssa josko se kehittelis istukkaa kohdunsuulle mutta lääkäri sanoi ettei siellä ole niin paljoa vielä sitä istukkaa, että se voisi vielä siellä vuodella.

Yhteistyössä