mistä voi johtua että seksi sattuu tai tuntuu tosi pahalta ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tihtu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tihtu

Vieras
genegologi totesi hiivan... ei osannut sanoa miksi alapäätä polttaa, on kosketusarka ja mies kun raivoaa ettei saa p### niin pakkohan se on kestää, tippa linssissä ja kilo liukkaria värkissä...

Saitko hiivan hoidetuksi pois? Se arkuus kestää sen jälkeen pari viikkoa, ennekuin limakalvot on parantunut. Jos siihen väliin hinkkaa, niin kestää taas pidempään. Kokeile mietoa hydrokortisonia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saitko hiivan hoidetuksi pois? Se arkuus kestää sen jälkeen pari viikkoa, ennekuin limakalvot on parantunut. Jos siihen väliin hinkkaa, niin kestää taas pidempään. Kokeile mietoa hydrokortisonia.

hiiva hoidettiin pois kahdella kuurilla jos se nyt oli hiivaa, 2kk sitten... ajoittain kutisee, polttelee ja sormikin sinne sattuu...

Mulla on vulvodynia, krooninen alapään kiputila. Hermopäät suojaamattomana pinnassa, tekee kipeetä melkein aina seksissä ja sen jälkeen.

TÖRKEETÄ mieheltä, sen pitäs ymmärtää että paikkojen pitäs saada parantua rauhassa. YÄK mikä tyyppi.

Alkuperäinen kirjoittaja Petomamma:
Mulla on vulvodynia, krooninen alapään kiputila. Hermopäät suojaamattomana pinnassa, tekee kipeetä melkein aina seksissä ja sen jälkeen.

TÖRKEETÄ mieheltä, sen pitäs ymmärtää että paikkojen pitäs saada parantua rauhassa. YÄK mikä tyyppi.

KERRO KILTTI LISÄÄ ! voiko puhjeta yhtäkkiä, miten todetaan tms

ensinnäkin, nyt on ilmeisesti niin että se tuntuu vielä kamalammalta kun tietää kuinka se on on kamalaa ja sattuu. opettele rentoutusta niin sun on helpompi olla. samoin uskoisin että limakalvosi eivät ole vielä parantuneet joten minä menisin toiselle gynegologille

Yhteistyössä